نوشته شده توسط : گل نسیم

انواع مدل سنگ های مناسب نما برای پیچ رولپلاک سنگ نما

همانگونه که میدانید سنگ نما تاثیر بسیار زیادی بر میزان زیبایی نمای یک ساختمان دارد. حال تصور کنید که بعد چند سال سنگ نمای ساختمان شما دچار مشکل شده است. و سنگ های آن شل و لق هستند. برای جلوگیری از ریزش سنگ نما تنها یک راه وجود دارد. و آن نیز استفاده از پیچ و رولپلاک سنگ نما است.

زیرا با استفاده از این روش می توان به خوبی و با کمترین هزینه ممکن سنگ نما را تعمیر کرد. چون با استفاده ازپیچ رولپلاک سنگ نما سنگ ها به خوبی به نما چسبیده می شوند. و تحت هیچ شرایطی جدا نمی شوند. امروزه از این روش بسیار زیاد استفاده می شود. چون دارای قیمت بسیار مناسبی است و برای انجام آن نیاز به استفاده از سیمان و مصالح ساختمانی نیز نیست.

پیچ رولپلاک سنگ سرامیکی

معمولا سنگ های سرامیکی در برابر برش و سوراخ شدن مقاومت بالایی ندارند. و خیلی سریع ترک برمیدارند. به همین خاطرپیچ و رولپلاک سنگ نما سرامیکی کار سختی است. چون اگر فردی که این کار را انجام میدهد از مهارت بالایی برخوردار نباشد. احتمال این که باعث ترک خوردگی بسیاری از سنگ های سرامیکی نما شود بسیار زیاد است.

معمولا افراد ماهر در این زمینه برای رولپلاک نمای ساختمان این نوع از سنگ ها به ازای هر سرامیک از چهار پیچ و چهار واشر استفاده می کنند‌. چون تنها راهی که باعث می شود سرامیک ها ترک نخورند. استفاده از واشر در هنگام پیچ و رولپلاک سنگ نما می باشد. هنگامی که سرامیک ها واشر زده می شوند دیگر در هنگام سوراخ شدن ترک برنمی‌آید. در واقع تنها تفاوتی که روش پیچ رولپلاک سنگ نما های سرامیکی با بقیه سنگ نما ها دارند همین استفاده از واشر می باشد.

نحوی اجرای پیچ و رولپلاک سرامیک نمای ساختمان

معمولا یکی از خصوصیت های بارز سرامیک شکنندگی آن می باشد. این نوع از سنگ نما نمیتواند در برابر ضربات دریل و مته مقاومت کند و خیلی سریع می شکند. همین امر باعث شده است که پیچ و رولپلاک سنگ نما سرامیکی به یکی از کار های سخت تبدیل شود. معمولا شیوه اجرای پیچ و رولپلاک سرامیک نمای ساختمان متفاوت است.

در این روش ابتدا باید بدانید که عملیات سوراخکاری به هیچ وجه بر روی سرامیک ها انجام نمی شود و بجای آن بر روی بند ها انجام می شود. در هنگامی که عملیات سوراخکاری بر روی بند ها صورت میگیرد باید سرامیک ها به واسطه واشر ها نگه داشته شوند.

این گونه از واشر ها همیشه به واسطه پیچ و رولپلاک به سرامیک ها وصل می شوند. چون امکان قرار دادن مستقیم پیچ و رولپلاک سنگ نما بر روی سرامیک ها وجود ندارد و اگر به صورت مستقیم بر روی سرامیک قرار گیرند باعث ترک خوردگی آن می شوند. برای اینکه زیبایی نما ازبین نرود همواره توصیه می شود پیچ ها و واشر ها را همرنگ نمای ساختمان بکنید تا معلوم نباشند و در پایان کار نما زیبایی خود را داشته باشد.

انواع سنگ های مناسب نما برای پیچ و رولپلاک سنگ نما

رولپلاک نمای ساختمان بر روی تمام سنگ نما ها قابل اجرا است. اما ما در این مقاله بعضی از مناسب ترین سنگ نما ها را برای پیچ و رولپلاک نما به شما معرفی کرده ایم.

سنگ نما گرانیتی

یکی از بهترین سنگ نماهایی که معمولا از آن به عنوان قرنیز نیز استفاده می شود سنگ نمای گرانیتی می باشد. سنگ گرانیت معمولا یکی از محکم ترین و مقاوم ترین سنگ هایی است. که از آن هم برای نمای بیرونی ساختمان و هم برای نمای داخلی ساختمان استفاده می شود. یکی از خصوصیات بارز سنگ های گرانیتی این است که آب را به خود جذب نمی کنند‌.

این نوع از سنگ ها دارای قیمت بالایی می باشند. و اگر در نمای ساختمان دچار ریزش شوند می توانند باعث شوند. خسارت زیادی به صاحب ساختمان وارد شود. به همین خاطر بسیاری از افراد برای جلوگیری از ریزش آنها از پیچ و رولپلاک سنگ نما استفاده می کنند. می توان گفت این نوع از سنگ برای پیچ رولپلاک سنگ نما بسیار مناسب است. چون مقاومت بالایی دارد و به هیچ وجه هنگام سوراخ کردن آن دچار ترک خوردگی نمی شود.

سنگ نما چینی

معمولا سنگ چینی یکی از سنگ هایی است که از گذشته تاکنون همواره از آن برای سنگ نمای ساختمان استفاده شده است. بافت این نوع از سنگ بگونه‌ای است که در آن بلورهای درشتی وجود دارد. افراد بسیاری این نوع از سنگ را با عنوان سنگ کریستال می شناسند و طرفداران زیادی نیز دارد.‌

معمولا سنگ نمای چینی می تواند مقاومت بسیار زیادی در برابر عوامل جوی از خود نشان دهد. چون استحکام بالایی دارد. شاید برای شما جالب باشد اگر بدانید که سنگ نمای چینی یکی از مناسب ترین و بهترین سنگ نما ها برای پیچ و رولپلاک سنگ نما می باشد.

همانگونه که در بالا نیز اشاره کردیم این نوع از سنگ دارای استحکام و وزن بالایی است. به همین خاطر امکان ریزش آن زیاد است. این نوع از سنگ چون مقاومت بالایی دارد به راحتی پیچ رولپلاک نما می شود و می تواند برای سالیان زیادی بدون ریزش به نمای ساختمان شما زیبایی ببخشد.

سنگ نما مرمریت

سنگ مرمریت بیشترین استفاده را برای نمای داخلی ساختمان دارد. اما امروزه از آن برای نمای بیرونی ساختمان نیز استفاده می کنند. چون این نوع از سنگ دارای ظاهر زیبایی می باشد. یکی از رایج ترین سنگ نماهای مرمریت سنگ مرمریت لاشتر است. این نوع از سنگ بسیار زیبا می باشد. یکی از بهترین نمونه های نمای سنگ مرمریت میدان نقش جهان اصفهان می باشد.

سنگ نمای مرمریت چسبندگی زیادی ندارد به همین خاطر نما های ساختمانی که از این نوع سنگ نما در آنها استفاده می شود. خیلی بیشتر از سایر سنگ نماها دچار ریزش می شوند. برای رفع این مشکل معمولا از پیچ رولپلاک سنگ نما استفاده می شود. این نوع از سنگ به هیچ وجه هنگام سوراخ کاری شکسته نمی شود و ترک بر نمی دارد. چون جنس آن در برابر ضربه بسیار مقاوم است.

قیمت پیچ رولپلاک سنگ نمای ساختمان

نحوه محاسبه هزینه پیچ رولپلاک سنگ نما به گونه ای است که تمام عوامل تاثیر گذار بر روی قیمت انجام این کار مانند: متراژ نما، نوع سنگ نما، جنس سنگ، نوع پیچ رولپلاک و زمان انجام این کار مورد بررسی قرار می‌گیرند سپس قیمت نهایی اعلام می شود.

نحوی رولپلاک نما انواع سنگ نما

ما در اینجا نحوه پیچ و رولپلاک تنوع سنگ نما را برای شما بیان کرده ایم.

● ابتدا باید به خوبی از موقعیت جغرافیایی ساختمان، نوع سنگ نما و قدمت سنگ نما آگاهی پیدا کنید. زیرا این مواد هر کدام در نحوه انجام پیچ رولپلاک سنگ نما تاثیر دارند.

● بعد از به دست آوردن اطلاعات در مورد موارد بالا شما باید سنگ نما را از دیدگاه های مختلفی مانند: درجه سختی سنگ، ضخامت آن، رگ سنگ، نوع دیواری که سنگ به آن متصل است و نحوه تعبیه سنگ ها مورد بررسی قرار دهید.

● حال باید با استفاده از دریل های مخصوص این کار که به آنها دریل هیلتی گفته می شود. تحت فشار بالا سنگ نما را سوراخ کنید.

● ابتدا باید سنگ های نیمه عمر را سوراخ کنید. زیرا این نوع از سنگ ها در معرض ریزش قرار دارند و احتمال ریزش آن ها بسیار بالا است. شاید تصور کنید که این کار نیاز نیست. اما بهتر است بدانید اگر ابتدا سنگ های نیمه عمر را پیدا نکنید این گونه از سنگ ها بر اثر لرزش حاصل از سوراخ کردن دیگر سنگ ها استحکام خود را از دست می دهد و می‌ریزند.

● حال باید پیچ و رولپلاک در داخل سوراخ های ایجاد شده قرار بگیرد و به خوبی سفت شوند.

● بعد از سفت کردن پیچ رولپلاک باید بندکشی سنگ نما انجام شود. حال می توان گفت عملیات پیچ رولپلاک سنگ نما به پایان رسیده است.



:: موضوعات مرتبط: پیچ رولپلاک سنگ نما , پيچ كردن سنگ نماي ساختمان , پیچ و رولپلاک نما در تهران , پیچ و رولپلاک نما تهران , پیچ و رولپلاک سنگ نما در تهران , پیچ رولپلاک نما با طناب , پیچ رولپلاک نمای سنگی , پیچ و رولپلاک نمای ساختمان در کرج , پیچ و رولپلاک سنگ نما , قیمت پیچ و رولپلاک نمای ساختمان , پیچ و رولپلاک نمای ساختمان شرق تهران , ,
:: بازدید از این مطلب : 186
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 تير 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گل نسیم

مراحل انجام کفسابی پارکینگ،قیمت کفسابی پارکینگ

کفسابی یکی از بهترین روش ها برای صاف کردن سطح سنگ ها و براق کردن آن ها می باشد. در این روش تقریبا لایه رویی سنگ به طور کامل ساییده می شود. با کف سابی تقریبا تمام پستی بلندی ها و خراش های روی سنگ و سرامیک ها برداشته می شود.

معمولا این کار برای محیط هایی مفید است که چند سال از زمان ساختن آن ها میگذرد. زیرا اگر زمان زیادی از به کار برده شدن سنگ ها بگذرد. سنک حالت کدر و کهنگی به خود می گیرد. نمی توان اینگونه از سنگ ها را تعویض کرد. چون تقریبا هر دو سه سال یکبار چنین حالتی را به خود می گیرند. و تعویض آن ها در این صورت بسیار هزینه بر است. بنابراین بهترین روش برای حل این مشکل کفسابی می باشد.

نحوه انجام کفسابی پارکینگ

معمولا پارکینگ ها چون محل عبور و مرور ماشین ها می باشند. خیلی زود تر از سایر قسمت های خانه کف آن ها کدر و کهنه می شود. همچنین علاوه بر کدری سنگ ها احتمال ایجاد خراش روی سنگ های پارکینگ نیز بسیار زیاد است. به همین خاطر معمولا پارکینگ ها هر چند سال یکبار نیاز به کف سابی دارند. ما در اینجا نحوه انجام کف سابی پارکینگ را برای شما بیان کرده ایم. البته بهتر است بدانید که انجام این کار حتما باید توسط یک فرد ماهر صورت بگیرد. زیرا در غیر این صورت احتمال این که کف سابی به خوبی صورت نگیرد بسیار زیاد است.

تمیز کردن سطح پارکینگ

بعد از این که سطح پارکینگ شما توسط کارشناس بررسی شد و بهترین روش و مواد را به شما معرفی کرد. باید پارکینگ از هر گونه مصالح و مواد اضافی پاک شود یعنی قبل از شروع به کفسابی پارکینگ باید حتما هر نوع آشغال، گرد و خاک و بقایای مصالح ساختمانی از سطح پارکینگ برداشته شوند.

زیرا با این کار تمام موانعی که باعث مشکل در هنگام کار می شوند برداشته می شوند.‌ همچنین بهتر است بدانید که اگر سطح پارکینگ گرد و خاک داشته باشد. با کفسابی نیز نمی توان آن را درخشان کرد. بنابراین پاک کردن گرد و خاک از اهمیت بالایی برخوردار است. هنگامی که می خواهید کفسابی پارکینگ را انجام دهید. باید یک روز قبل از آن تمام ماشین ها از پارکینگ خارج شوند .و هیچ گونه رفت و آمدی صورت نگیرد.

شستن کف پارکینگ

بعد از این که پارکینگ از هر گونه آشغال و گرد و خاک پاک شد. و ماشین ها نیز به بیرون از پارکینگ انتقال یافتند.شما باید اقدام به شستن کف پارکینگ بکنید. معمولا شرکت کفساب پلاس این کار را با استفاده از دستگاه های مخصوص شستشو انجام می دهند‌.اما اگر شما به این دستگاه ها دسترسی ندارید می توانید. با استفاده از مواد شوینده و آب پرفشار و طی های بسیار نرم این کار را انجام دهید. بعد از شستن پارکینگ به هیچ وجه در پارکینگ را باز نگذارید. زیرا این کار باعث می شود .که برروی سطح شسته شده گرد و خاک بنشیند.

خشک کردن سطح پارکینگ

بعد از شستن آن همانگونه که در بالا نیز اشاره کردیم. بهتر است به هیچ وجه در پارکینگ باز نماند. و اجازه ندهید که سطح شسته شده با استفاده از هوای آزاد و به مرور زمان خشک شود. چون در این صورت احتمال گرد و خاک گرفتن پارکینگ بسیار زیاد است. به همین خاطر شما بلافاصله بعد از شستن باید با استفاده از پارچه های بدون پرز و طی های پارچه ای خشک اقدام به گرفتن آب کف پارکینگ و خشک کردن آن بکنید. در این صورت کف پارکینگ برای کفسابی کاملا آماده می باشد.

کفسابی پارکینگ

بعد از اقدامات گفته شده در بالا شما باید با استفاده از دستگاه های مخصوص اقدام به کف سابی پارکینگ بکنید. بهتر است بدانید که این کار را تنها افراد ماهر می توانند انجام دهند. زیرا این گونه از افراد ابتدا میزان خرابی سنگ ها و عمق خراش های روی آن ها را بررسی می کنند. سپس یک لایه از سنگ سطح پارکینگ را برمیدارند. تا سطح پارکینگ کاملا یکدست و شفاف شود.

در واقع در این عمل سطح آسیب دیده سنگ برداشته می شود و چون سنگ ساییده شده است کاملا براق و شفاف می شود. به گونه ای که انگار تازه کف پارکینگ سنگ شده است. کفسابی با روش های مختلفی اتمام می شود. اما روش نانو آن بهترین و جدیدترین روش می باشد. چون بر روی سنگ های ساییده شده لایه ای از نانو قرار میگیرد. که همین امر باعث می شود که سنگ ها تا مدت فراوانی همان حالت درخشان را حفظ کنند. همچنین نانو باعث می شود که طول عمر سنگ های پارکینگ بیشتر شود. همین امر موجب شده است که افراد زیادی امروزه این روش از کف سابی را برای پارکینگ های خود انتخاب کنند.

پاک کردن سطح ساییده شده از مواد اضافه

بعد از کفسابی پارکینگ معمولا خرده سنگ های تراشیده شده زیادی بر روی سطح باقی می مانند. که حتما باید در اولین فرصت پاک شوند. زیرا اگر پاک نشوند و ماشین ها بر روی آن ها رفت و آمد کنند کفسابی درخشندگی خود را از دست می دهد و ممکن است به سطح ساییده شده نیز آسیب وارد شود. بنابراین شما باید به خوبی تمام خرده ریز های به جا مانده از کفسابی را تمیز سپس اجاره ورود ماشین ها را صادر کنید.

سنگ سابی انواع سنگ کف پارکینگ

معمولا برای سطح پارکینگ ها از سنگ های مختلفی استفاده می شود. اما بهتر است بدانید بر روی انواع این سنگ ها رد لاستیک به جا می ماند. معمولا تنها راه کاری که می توان این رد ها را پاک کرد استفاده از سنگ سابی کف پارکینگ می باشد.

هر نوع سنگی دارای ضخامت و مقاومت خاصی است به همین خاطر باید برای آن از لقمه مخصوصی استفاده کرد تا دچار مشکل نشود‌. بنابراین بهتر است که سنگ سابی انواع سنگ کف پارکینگ را به افراد ماهر در این زمینه سپرد. زیرا اینگونه از افراد مهارت و تجربه بالایی دارند و میدانند هر نوع سنگی را چگونه بسابند که دچار مشکل و شکستگی نشود.

کفسابی پارکینگ در تهران

معمولا مجتمع های بسیار بزرگ زیادی در تهران وجود دارند که دارای پارکینگ هستند. پارکینگ مجتمع های مسکونی و شرکت ها دارای بیشترین تعداد رفت و آمد می باشند.و روزانه ماشین های زیادی به آن ها رفت و آمد می کنند. کف این گونه از پارکینگ ها خیلی زودتر از سایر انواع پارکینگ ها دچار کدری و کهنگی می شود. و نیاز به کفسابی پیدا می کند. به همین خاطر در تهران کفسابی پارکینگ بسیار رونق دارد‌.

شرکت های کفسابی زیادی در تهران وجود دارند که این کار را انجام میدهند. بسیاری از افراد تصور می کنند که قیمت کفسابی در تهران بیشتر از سایر شهر ها می باشد. اما بهتر است بدانید این تنها یک تصور اشتباه می باشد زیرا قیمت کفسابی در تهران به هیچ وجه زیاد نیست.

قیمت کفسابی سنگ

گاهی اوقات افراد دوست دارند که از قیمت کفسابی سنگ باخبرشوند. به همین خاطر این کلمه در گوگل بسیار سرچ می شود. برای قیمت کف سابی سنگ نمی توان یک قیمت واحد گفت زیرا به عوامل مختلفی بستگی دارد. که ما چند مورد از آن ها را در این جا برای شما بیان کرده ایم.

● نوع سنگ: سنگ های مختلفی در کف خانه ها و‌پارکینگ ها به کار برده می شوند که قیمت کف سابی هر کدام از آنها متفاوت می باشد.

● روش کف سابی: برای کف سابی سنگ از روش های مختلفی استفاده می شود که در هر روش از مواد خاصی استفاده می شود که دارای قیمت های متفاوتی هستند. بنابراین روش کفسابی نیز بر روی قیمت آن تاثیر می گذارد.

● متراژ: هر چقدر متراژ کف سنگی مکانی که قصد کفسابی آن را دارید بیشتر باشد باید هزینه بیشتری پرداخت کنید.

 



:: موضوعات مرتبط: کف سابی , کفسابی , قیمت کفسابی , قیمت کف سابی , کفسابی در تهران , کفسابی پارکینگ , قیمت کفسابی پارکینگ , کفسابی راه پله , قیمت کفسابی سرامیک , کف ساب سنگ , ,
:: بازدید از این مطلب : 175
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 تير 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گل نسیم

ساب زدن سنگ کف و مراحل انجام ساب زدن سنگ کف

به احتمال زیاد برای بسیاری از شما پیش آمده است. که ناخواسته باعث شده باشید. که جوهر نمک و یا اسید بر روی سنگ های کف ساختمان و یا آشپزخانه بریزد. همانگونه که می دانید اسید و جوهر نمک بر روی هر چیزی که بریزند. باعث تغییر رنگ آن می شوند. معمولا زمانی که این دو ماده بر روی سنگ میریزند باعث می شوند که سنگ تغییر رنگ بدهد.

این تغییر رنگ جلوه بسیار زشتی به سنگ می‌بخشد. به طوری که کل زیبایی کف ساختمان را تحت شعاع قرار میدهد. برای رفع این مشکل از روش ساب زدن سنگ کف استفاده می کنند‌.

زیرا با این روش سنگ ساییده می شود. که همین امر موجب می شود که لایه کدری که بر اثر اسید و جوهر نمک بر روی آن ایجاد شده است. کاملا برداشته شود و حالت بسیار درخشان و زیبایی به خود بگیرد.

ساب زدن سنگ کف

معمولا هنگامی که چند سال از ساختن یک ساختمان می گذرد. سنگ های کف ساختمان کدر می شوند و درخشانی خود را از دست می دهند. هنگامی که سنگ های کف یک ساختمان درخشش خود را از دست میدهد. در واقع خانه حالت فرسودگی به خود می گیرد. بسیاری از افراد علاقه دارند که همواره سنگ های کف ساختمان خود را به تمیز ترین و درخشان ترین شکل ممکن ببیند.

زیرا از مشاهده آن احساس خوبی دریافت می کنند. این گونه از افراد همیشه به دنبال راهی هستند. تا کدری سنگ های خانه را با آن برطرف کنند‌. ساب زدن سنگ کف تنها راهی است که می توان بدون تعویض سنگ های کف آن ها را نو و درخشان کرد. در این روش سطح رویه ی سنگ ساییده می شود. که این کار مزایای زیادی دارد برای مثال: هم باعث درخشندگی و نو شدن سنگها می شود و هم سطح سنگ های کف که معمولا از همان ابتدای کار یکسان نیستند را صاف و یک دست می کند. در واقع به کمک این کار می توان به راحتی هرگونه پستی و بلندی موجود در کف خانه را صاف کرد.

ساب زنی سنگ کف چگونه انجام می شود؟

  • اولین کاری که هنگام سال زنی کف باید انجام شود این است که مشخص کنید می خواهید از چه نوع دستگاه ساب زنی استفاده کنید زیرا اگر بخواهید از دستگاه ساب زنی سه فاز استفاده کنید.‌ باید برق سه فاز مورد نیاز دستگاه را تامین کنید البته اگر در ساختمانی زندگی می کنید که آسانسور دارد خود ساختمان برق سه فاز دارد.
  • حال بعد از انجام این کار باید برای ازبین بردن ناهمواری های روی سنگ کف ساختمان از لقمه های ۳۰و ۴۰استفاده کنید. زیرا این گونه از لقمه ها بسیار زبر هستند و می توانند هرگونه ناهمواری را صاف کنند.
  • در مرحله بعد برای از بین بردن زبری ایجاد شده بر اثر لقمه های ۳۰و۴۰ باید از لقمه های ۶۰و۸۰ استفاده شود. در واقع این دو لقمه کار یکنواختی سطح را انجام میدهند.
  • در این مرحله که مرحله آخر است ابتدا از لقمه های ۱۲۰و ۲۰۰ استفاده می شود سپس لقمه های لاکی ۶۰۰و ۸۰۰ به کار برده می شوند و در نهایت بعد از استفاده از این لقمه ها با استفاده از لقمه ایتالیایی کار ساب زنی خود را به پایان می رسانیم.

سنگ ساب راه پله

سنگ ساب راه پله باید فردی باشد که مهارت بسیار بالایی در انجام این کار داشته باشد. زیرا همان گونه که میدانید سطح راه پله به صورتی است که یک سطح وسیع و یک دست نیست به همین خاطر برای ساییدن آن دقت زیادی لازم است. توصیه می شود اگر در این زمینه تخصصی ندارید به هیچ وجه خودتان اقدام به سنگ ساب کردن راه پله نکنید. چون برای انجام این کار نیاز است از لقمه های مخصوصی استفاده شود. تا کار بدون نقص تحویل داده شود.
معمولا بهتر است برای سنگ سابی کردن راه پله از فرز استفاده نشود. چون کوچکترین بی توجهی با این دستگاه باعث می شود که پله آسیب جدی ببیند‌. به همین خاطر بهتر است از پد و لقمه ساب های مخصوص و استاندارد این کار استفاده شود.

ساب زدن سنگ با فرز

گاهی اوقات فضاهایی وجود دارند که برای ساب زدن سنگ آن ها نمی توان از دستگاه های تک فاز و یا سه فاز استفاده کرد. به همین خاطر برای ساب زدن آن از فرز استفاده می شود. برای انجام این کار باید ابتدا به سر سنگ سابی فرز لقمه و یا سنباده بسته شود. این روش از ساب زنی معمولا به باکیفیتی روشی که با دستگاه های خاص مانند تک فاز و سه فاز انجام می شود نیست. به همین خاطر تنها زمانی که استفاده از این گونه از دستگاه ها امکان پذیر نیست از این روش استفاده می شود‌.
معمولا سوال بسیاری از افراد این است. که آیا می توان با استفاده از فرز دیوار های سنگی و بتنی را ساب بزنیم؟ در جواب این سوال بهتر است بدانید در صورتی که دیوار شما سطح صافی داشته باشد و میزان ناهمواری آن کم باشد امکان ساب زدن آن با دستگاه فرز وجود دارد.

ساب زنی سنگ ساختمان

معمولا در قسمت های مختلف یک ساختمان از سنگ استفاده می شود. اما سنگ هایی که در یک ساختمان در معرض بیشترین آسیب هستند. سنگ های کف حال و آشپزخانه می باشند.‌ زیرا میزان رفت و آمد انسان ها در این دو مکان بسیار زیاد است. و امکان ریختن هر ماده ای بر روی آنها وجود دارد. به همین خاطر ساب زنی سنگ ساختمان دارای طرفداران بسیاری می باشد.

با استفاده از این روش می توان همه سنگ هایی که تغییر رنگ داده اند‌ و فرسوده شدن اند را به خوبی ساب بزنیم و در واقع لایه آسیب دیده آن ها را به طور کامل برداریم. این کار به طور چشمگیری باعث ترمیم و افزایش طول عمر سنگ های یک ساختمان می شود.

البته بهتر است بدانید تنها زمانی سنگ ها در اثر انجام این کار آسیب نمی بینند. که از دستگاه های مخصوص این کار که دستگاه های تک فاز و سه فاز می باشند استفاده شود. زیرا این گونه از دستگاه ها لقمه را با قدرت زیادی بر روی سنگ می سابند و باعث می شوند لایه آسیب دیده به طور کامل برداشته شود.

قیمت ساب زدن سنگ کف

نمی توان یک قیمت واحد برای ساب زدن سنگ کف در نظر گرفت. زیرا برای سنگ کردن کف مکان های مختلف از سنگ های مختلفی استفاده می شود. که دارای قیمت های متفاوتی هستند. به احتمال زیاد علاقه داشته باشید. با عوامل مختلفی که بر روی قیمت ساب زدن سنگ کف تاثیر دارند آشنا شوید. به همین خاطر ما در این جا بعضی از مهم ترین عوامل را برای شما بیان کرده ایم.

نوع سنگ

همانگونه که میدانید سنگ های مختلفی برای کف پوش کف ساختمان ها و مکان های دیگر مورد استفاده قرار می گیرند که هر سنگ دارای یک میزان سختی خاصی است. بنابراین نوع سنگ کف بر میزان قیمت ساب زنی آن تاثیر دارد.

روش ساییدن

برای ساییدن سنگ های مختلف روش های گوناگونی به کار برده می شود. به همین خاطر روش ساب زنی هر نوع از سنگ دارای قیمت خاصی است.

عمق خرابی سنگ

گاهی اوقات میزان خرابی سنگ فقط به تغییر رنگ آن برمیگردد. که در این حالت نیاز به ساب زدن زیاد نیست. اما در بعضی از مواقع ممکن است بر روی سنگ خراش های عمیقی ایجاد شود. که در این حالت نیاز است یک لایه ضخیم از سنگ برداشته شود. تا آسیب دیدگی ترمیم شود. بنابراین قیمت ساب زدن این دو حالت با هم تفاوت زیادی دارد.



:: موضوعات مرتبط: ساب زنی , ساب زنی سنگ ساختمان , سابزنی , ساب زنی سنگ , سابزنی و پولیش , قیمت سابزنی , ساب زنی سنگ کف کرج , ساب سنگ , سنگ سابی , سنگسابی , سنگسابی در تهران , ,
:: برچسب‌ها: ساب زنی،سابزنی،قیمت ساب زنی،قیمت سابزنی،سابزنی در تهران،ساب زدن سنگ کف،ساب زدن سنگ کف ساختمان ,
:: بازدید از این مطلب : 194
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 تير 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گل نسیم

بهترین زمان برای نماشویی ساختمان،نماشویی با راپل

در گذشته اگر زمان زیادی از ساختن یک ساختمان می‌گذشت، معمولا نمای آن به خاطر کثیفی که روی آن می نشست ظاهر زشتی پیدا می کرد‌.‌ اما امروزه به واسطه نماشویی ساختمان این مشکل به طور کلی حل شده است. نماشویی در واقع به کار شستشوی نمای ساختمان ها گفته می شود. این  کار در سراسر جهان دارای طرفداران زیادی است. و به روش های مختلفی انجام می شود. در واقع می توان گفت نماشویی یک کار ساختمانی ضروری است. زیرا در واقع نماشویی از آسیب هایی که ممکن است به نمای ساختمان بر اثر کثیفی وارد شود جلوگیری می کند.

نماشویی با راپل

نماشویی با راپل در واقع همان نماشویی با طناب است. این روش یکی از روش هایی است که امروزه بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. زیرا با استفاده از آن می توان به راحتی نمای هر نوع ساختمانی را شست و به بالاترین قسمت های ساختمان نیز دسترسی پیدا کرد.

البته بهتر است بدانید که تنها فردی می تواند با استفاده از این روش نماشویی ساختمان را انجام دهد. که در نماشویی ساختمان سابقه کار زیادی داشته باشد و به خوبی بر کار خود مسلط باشد. نماشویی با راپل در تهران بیشترین کاربرد را دارد. زیرا هوای تهران بسیار آلوده است و همین امر موجب می شود که نمای ساختمان ها به شدت کثیف شود و نیاز به نماشویی داشته باشند.

بهترین زمان برای نماشویی ساختمان

عوامل زیادی هستند که باعث کثیفی ساختمان ها می شوند. اما از بین تمام این عوامل آلودگی هوا و وارونگی هوا دو عامل اصلی هستند که باعث می شوند ساختمان ها به نماشویی نیاز پیدا کنند. آلودگی هوا در بیشتر مواقع به خاطر تردد ماشین ها و فعالیت کارخانه ها است و در تمام فصول سال وجود دارد.‌ اما وارونگی هوا معمولا بیشتر در فصول سرد اتفاق می افتد. به همین خاطر بسیاری از افرادی که در این زمینه فعالیت می کنند عقیده دارند که پایان فصل سرما بهترین زمان برای نماشویی ساختمان ها است.

معمولا افراد زیادی ماه اسفند را برای نماشویی ساختمان خود انتخاب می کنند. چون در این زمان میزان وارونگی های هوا کاهش می یابد و فرصت بیشتری برای تمیز ماندن ساختمان ها وجود دارد. همچنین همزمان شدن نماشویی و خانه تکانی می تواند بسیار خوب باشد. زیرا در این صورت هم محیط داخلی یک ساختمان و هم محیط خارجی یک ساختمان با هم تمیز می شوند و باعث ایجاد احساس بسیار خوبی در افراد می شود.

قیمت نماشویی ساختمان چگونه محاسبه می شود؟

قیمت نماشویی ساختمان ها بسیار متنوع می باشد و نمی توان یک قیمت واحد برای آن در نظر گرفت. زیرا عوامل مختلفی در محاسبه قیمت شستشوی نمای ساختمان تاثیر دارند. که ما در این جا بعضی از این عوامل را برای شما بیان کرده ایم.

ارتفاع ساختمان

معمولا ارتفاع ساختمان های مختلف به یک اندازه نمی باشد. هر چقدر ارتفاع ساختمان بیشتر باشد نیاز است برای شستشوی نمای آن وقت و مواد شوینده بیشتری مصرف شود. به همین دلیل قیمت شستشوی نمای یک ساختمان دو طبقه از قیمت شستشوی نمای یک ساختمان یک طبقه همیشه بیشتر است.

میزان آسانی دسترسی به نما

گاهی اوقات نمای ساختمان ها صاف و یک دست می باشد به همین خاطر دسترسی به آن ها بسیار کار آسانی است. اما گاهی اوقات نمای یک ساختمان ممکن است مدل دار باشد معمولا دسترسی به این گونه از نما ها کار سختی است. به همین خاطر هر ساختمانی که نمای پیچیده ای داشته باشد باید برای نماشویی آن قیمت بیشتری پرداخت کند.

میزان کثیفی

یکی دیگر از مهم ترین معیار هایی که باعث تغییر قیمت نماشویی ساختمان ها می شود میزان کثیفی نمای ساختمان است. هر ساختمانی که میزان کثیفی آن بیشتر باشد باید هزینه بیشتری پرداخت کند. زیرا برای تمیز کردن نمای ساختمان های کثیف نیاز است که افراد وقت بیشتری بگذارند و گاهی حتی نیاز به استفاده از مواد شوینده متفاوتی نیز می باشد.

روش نماشویی

نماشویی ساختمان همانگونه که میدانید با روش های مختلفی انجام می شود. که هر روش دارای قیمت خاصی است. بنابراین روش شستشوی نما نیز تاثیر زیادی بر قیمت نماشویی دارد.

طرز شستن انواع نمای ساختمان

هنگام شستشوی انواع نمای ساختمان ابتدا باید نوع نما را مشخص کنید. زیرا روش شستشوی نما های مختلف متفاوت است. به همین خاطر مشخص کردن نوع نما یک کار مهم است.‌

زیرا با این کار می توان به راحتی مناسب ترین مواد و وسایل را برای شستشوی نمای مورد نظر انتخاب کرد. چون بعضی از اوقات نمای برخی از ساختمان ها آجر می باشد و ممکن است حاوی ناخالصی هایی باشد.

گاهی در ناخالصی های نماهای آجری ذرات آهن وجود دارد که همین امر موجب می شود به مواد شوینده مختلفی واکنش نشان دهند.‌ بنابراین می توان گفت انتخاب غلت روش شستشوی نما می تواند آسیب زیادی به آن بزند. ما در این جا روش شستشوی انواع نما را برای شما بیان کرده ایم.

طرز شستن نمای سنگی

هنگام انتخاب روش برای شستشوی نمای سنگی یک ساختمان باید به نوع سنگ آن توجه ویژه ای نمود. زیرا بعضی از سنک ها به برخی از مواد شوینده واکنش نشان می دهند. برای مثال برای شستن نمای سرامیکی یک ساختمان نباید به هیچ وجه از جوهر نمک استفاده کرد. زیرا باعث تغییر رنگ آن ها می شود. و نمای بسیار زشتی را به وجود می آورد. بهترین نوع مواد شوینده برای نما های سنگی استفاده از شوینده های مخصوص سنگ می باشد. که کف زیادی می کنند و به راحتی هر نوع کثیفی و لکه را از روی نمای سنگی پاک می کنند.

طرز شستن نمای شیشه ای

به احتمال زیاد شما ساختمان های زیادی را مشاهده کرده اید که نمای آن ها شیشه ای می باشد. این گونه از نما نسبت به سایر انواع نما بیشتر نیاز به شستشو دارند‌.‌ به همین خاطر باید در فاصله های زمانی بسیارکم به واسطه ابر و تی های مخصوص نماشویی شوند. سپس با استفاده از وسایل مخصوص به خوبی پاک شوند تا هیچ لکه و کدری برروی آن ها باقی نماند.

طرز شستن نمای آجری

همانگونه که در بالا نیز اشاره کردیم نما های آجری برای نما شویی نیاز به دقت زیادی دارند. زیرا این گونه از نما میزان زیادی آب جذب می کند و همین امر موجب سخت شدن شستشوی آن می شود. درصورتی که کسی از نحوه شستشوی نما های آجری اطلاع نداشته باشد و اقدام به شستشوی آن ها بکند. امکان این که به نمای آجری آسیب های حدی وارد کند بسیار زیاد است.

زمانی که برای شستشوی نما های آجری اختصاص دادن می شود. معمولا بیشتر از سایر نما ها می باشد. زیرا شستوی این گونه از نما دشوار است. بهترین نوع مواد شوینده برای نما های آجری سیلیس می باشد. چون سیلیس به گونه ای عمل می کند که درواقع یک لایه از نما را برمیدارد. نما های آجری از آن دسته نما ها می باشند که نیاز مبرمی به نما شویی دارند. زیرا بسیار کثیف می شوند و خیلی زود ظاهر آن ها تغیبر می کند.

طرز شستن نمای کامپوزیت

امروزه از نما های کامپوزیت بسیار استفاده می شود. زیرا این نوع از نما ها هم جذابیت و هم مقاومت بالایی دارند. اما به هر حال این مدل از نماها نیز نیاز به روش شستشوی خاصی دارد. نماهای کامپوزیت معمولا بسیار حساس هستند. و باید با نهایت دقت و توجه شسته شوند. همانگونه که میدانید این گونه از نماها سطح صاف و یکدستی دارند.

به همین خاطر استفاده از مواد اسیدی برای شستن آن ها کار اشتباهی است. چون استفاده از مواد اسیدی باعث می شود. که نما کامپوزیت درخشندگی خود را از دست بدهد. اگر نمای کامپوزیت یک ساختمان زیاد کثیف نباشد. به راحتی می توان آن را با آب و تی نیز تمیز کرد. ولی در صورتی که میزان کثیفی آن بالا باشد. باید از واترجت، آب و تی برای تمیزی آن استفاده کرد.

خدمات نماشویی

 



:: موضوعات مرتبط: رولپلاک نمای ساختمان , نماشویی , نماشویی ساختمان در تهران , شستشوی نمای ساختمان با واترجت , نماشویی با راپل , قیمت شستشوی نمای ساختمان , نماشویی شیشه , شست و شوی نمای شیشه ای , شستشوی سنگ نمای ساختمان , شستشوی شیشه نمای ساختمان , ,
:: برچسب‌ها: نماشویی،قیمت نماشویی،نماشویی ساختمان،نماشویی با راپل،نماشویی با طناب،نماشویی ساختمان بدون داربست ,
:: بازدید از این مطلب : 164
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 تير 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گل نسیم

مراحل انجام نانو ساب و مزایای استفاده از کفسابی نانو

به احتمال زیاد همه شما تاکنون کلمه کفسابی نانو را شنیده باشید. ولی شاید بسیاری افراد تنها این کلمه را شنیده باشند، اما با آن آشنا نباشند. به همین خاطر بهتر است بدانید کف سابی نانو در واقع جدیدترین روشی می باشد. که برای پاکسازی کف پوش های ساختمان مورد استفاده قرار میگیرد.

در این روش از مواد نانو برای پاکسازی سطح های مختلفی مانند: سرامیکی، بتنی، موزاییکی و گرانیت استفاده می شود. مهم ترین هدف استفاده از این روش آب بندی درزها و براق کردن سطوح است. همچنین ثابت شده است که این کار باعث افزایش طول عمر سطح ها می شود. زیرا مواد نانو چندین لایه عایق روی سرامیک ها ایجاد می کنند.

نانو ساب چیست؟

در واقع می توان گفت که کف سابینانو به استفاده از مواد نانو برای مستحکم کردن سطح های مختلف در برابر رطوبت و آب گفته می شود. بهتر است بدانید نانو ساب همان کفسابی نانو می‌ باشد. اما به صورت اشتباه در بین جامعه رایج شده است. معمولا از نانو به عنوان یک محافظ و کاور برای کف پوش ها استفاده می شود که مزایای زیادی دارد.

امروزه افراد زیادی از این روش استفاده می کنند. اما نمی توان گفت انجام این مرحله یک کار اجباری در ساختمان سازی است. در ابتدای کار افراد زیادی این کار را صرف هزینه اضافی می دانند. اما تنها کافی است با مزایا و ویژگی های این تکنولوژی پیشرفته آشنایی داشته باشید. متوجه خواهید شد که انجام این کار به صورت ویژه ای باعث افزایش طول عمر سرامیک ها و کاهش هزینه هایی که بر اثر گذر عمر ساختمان به وجود می آیند می شود.برای اطلاع از قیمت کفسابی میتونید با کارشناسان کفساب پلاس تماس بگیرید.

کفسابی نانو چگونه انجام می شود؟

توجه داشته باشید که انجام این کار نیاز به مهارت و دقت بالایی دارد. به همین خاطر باید فردی که برای انجام کف سابی نانو منزل خود انتخاب می کنید بسیار ماهر باشد. زیرا علاوه بر مرغوبیت نانو مهارت فردی که این کار را انجام میدهد نیز بر کیفیت خروجی کار تاثیر دارد. ما در اینجا مهمترین اقداماتی که باید قبل از انجام این کار صورت بگیرند را برای شما بیان کرده ایم.

گردگیری مرحله اول کفسابی نانو

معمولا بر روی سرامیک ها هنگام ساختمان سازی میزان زیادی گرد و غبار باقی می ماند. اولین کاری که قبل از کف سابی نانو باید انجام شود‌. پاک کردن سطح مورد نظر از هر گونه آلودگی می باشد. زیرا در صورتی که کوچکترین آلودگی بر روی سرامیک ها باشد درخشندگی کفسابی کاهش می یابد.

شستشو مرحله دوم کفسابی نانو

بعد از گردگیری دومین کاری که باید انجام شود شستشو سطح است. البته توجه داشته باشید که این شستشو نباید با روش های متداول قدیمی انجام شود. بلکه برای انجام این کار از دستگاه های خاصی استفاده می شود. که می توانند کوچکترین ریزگرد ها را نیز از سطوح پاک کنند.

خشک کردن مرحله سوم کفسابی نانو

بعد از شستشو نباید صبر کنید که سطح به وسیله باد و با هوای آزاد خشک شود. زیرا در این صورت دوباره امکان این که بر روی سطح گرد و خاک بنشیند زیاد است. بنابراین شما باید با استفاده از پارچه های بدون پرز اقدام به گرفتن رطوبت و خشک کردن سطح بکنید.

تعیین نوع کفپوش مرحله چهارم کف سابی نانو

توجه داشته باشید که هر کفپوش نیاز به نوع خاصی از نانو دارد‌. بنابراین شما قبل از خریداری نانو ابتدا باید نوع سنگ و کفپوش خود را شناسایی کنید. و با توجه به کفپوش خود نانو مناسب آن را تهیه کنید.

ریختن نانو در مرحله آخر کف سابی نانو

این آخرین مرحله از کف سابی نانو می باشد. در این مرحله نانو انتخابی خود را بر روی سطح ریخته و به وسیله وسایل مناسب به خوبی آن را در همه جای سطوح صاف کرده و اجازه می دهیم تا به خوبی خشک شود. همچنین بهتر است بدانید در مدت زمانی که نانو خشک می شود نباید به هیچ وجه هیچ چیزی ب روی سطح قرار گیرد و یا فردی بر روی آن راه رود زیرا در این صورت ظاهر صاف و درخشنده آن از بین می‌رود.

مهم ترین مزایای کف سابی نانو

این روش یکی از پیشرفته ترین روش های امروزه در کل دنیا می باشد که طرفداران بسیار زیادی دارد. البته بهتر است بدانید تنها زمانی می توانید از مزایای این روش بهره ببرید که نانو انتخابی شما از یک شرکت معتبر تهیه شود و از کیفیت بالایی برخوردار باشد. ما در اینجا بعضی از مهم ترین مزایای این نوع از کفسابی را برای شما بیان کرده ایم.

افزایش طول عمر کفپوش

معمولا تنها چیزی که باعث از بین رفتن سنگ ها و سرامیک های کف هر خانه می شود. شکستگی آن ها بر اثر ضربه و نفوذ آب به لایه زیرین سرامیک ها است. اما زمانی که ما کفسابی نانو انجام میدهیم.دیگر نیاز نیست نگران این موضوع باشیم. زیرا نانو به صورت یک لایه عایق روی سرامیک ها قرار می گیرد و سرامیک ها را از هرگونه شکستگی بر اثر ضربه محفوظ نگه میدارد. به همین خاطر این نوع از کف سابی باعث افزایش طول عمر سرامیک ها و سطوح می شود.

جلوگیری از ورود هر گونه آلودگی و حشره به محیط

معمولا بانوان خانه دار همیشه از ورود آلودگی ها و حشرات به منزل اعتراض دارند و به دنبال راهی هستند تا این مشکل را برطرف کنند‌‌. کف سابی نانو تنها راهی است که با استفاده از آن می توان این مشکل را برطرف کرد. زیرا نانو می تواند به خوبی تمام درزهای کفپوش ها را بپوشاند و راه ورود هر گونه آلودگی و حشره را به منزل ببندد.

محافظت از کفپوش در برابر نور خورشید

معمولا تمام کفپوش ها بعد مدت زمانی که از نصب آن ها می‌گذرد رنگ طبیعی خود را از دست میدهند. همین امر باعث می شود که کفپوش خانه ما کهنه به نظر برسد و زیبایی خانه کاهش یابد. می توان گفت مهم ترین علت تغییر رنگ کفپوش ها تابش نور خورشید بر روی آن ها می باشد. ولی با استفاده از کفسابی نانو می توان برای مدت زمان طولانی از تغییر رنگ سرامیک ها جلوگیری کرد. زیرا نانو خاصیت دفع اشعه های مضر خورشید را دارد و از کفپوش ها در برابر نور خورشید محافظت می کند.

درخشندگی سرامیک ها

همانگونه که میدانید کف سابی نانو می توان به صورت ویژه ای باعث افزایش درخشندگی سرامیک های شما شود. این نوع از درخشندگی همیشگی است به همین خاطر طرفداران بسیار زیادی دارد.

جلوگیری از یخ زدگی

یکی دیگر از مزایای کف سابی نانو جلوگیری از یخ زدگی و ترک خوردگی سرامیک ها می باشد.

انواع نانو برای کف سابی

نانوی سنگ از نظر کیفیت و شرکت های تولید کنند به انواع مختلفی تقسیم می شوند. که ما بعضی از آن ها را برای شما بیان کرده ایم.

نانو ایتالیایی

این نوع از نانو معمولا دارای قیمت بالایی می باشد.‌ اما این قیمت در برابر کیفیت و ماندگاری که دارد تقریبا بسیار ناچیز به حساب می آید.

نانو ژاپنی

نانوی ژاپنی توانسته هم از نظر کیفیت و هم از نظر قیمت رتبه دوم را در جهان به خود اختصاص دهد.

 نانو اسپانیایی

نانو اسپانیایی تقریبا بیشترین شباهت را با مواد ایرانی دارد. به همین خاطر بسیاری از افراد عقیده دارند که این نوع از نانو بیشترین سازگاری را با مصالح ایرانی دارد.

نانو ایرانی

با توجه به این که تحریم ها باعث شده اند مواد اولیه به ایران نرسد. اما می توان گفت نانو ایرانی از کیفیت و مرغوبیت خوبی برخوردار است. همچنین این نوع از نانو دارای قیمت بسیار مناسبی است. به همین خاطر افراد زیادی خرید نانو ایرانی را ترجیح میدهند.

کف ساب سنگ



:: موضوعات مرتبط: کف سابی , کفسابی , قیمت کفسابی , قیمت کف سابی , کفسابی در تهران , کفسابی پارکینگ , قیمت کفسابی پارکینگ , کفسابی راه پله , قیمت کفسابی سرامیک , کف ساب سنگ , ,
:: برچسب‌ها: کفسابی،کف سابی،کفسابی نانو،قیمت کفسابی نانو،کف سابی نانو،کف ساب سنگ،سنگسابی ,
:: بازدید از این مطلب : 204
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 10 تير 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گل نسیم

دلایل ریزش سنگ نمای ساختمان،پیچ رولپلاک سنگ نما

نمای ساختمان معمولا برای افراد از اهمیت بالایی برخوردار است. زیرا قسمت اعظمی از زیبایی هر ساختمان به نمای آن بستگی دارد. در بسیاری از مواقع افراد برای زیبا سازی نمای ساختمان خود از سنگ نما استفاده می کنند. چون سنگ نما می تواند به راحتی جلوه بسیار زیبایی را به ساختمان ببخشد. ولی گاهی اوقات ممکن است به دلایل مختلفی سنگ نمای ساختمان جدا شود. جدا شدن سنگ نما خطرات بسیاری برای رهگذران به همراه دارد. به همین خاطر افراد زیادی برای جلوگیری از وقوع این اتفاق به دنبال پیدا کردن دلایل ریزش سنگ نمای ساختمان هستند.

اگر شما نیز جز این دسته از افراد هستید به شما پیشنهاد می کنیم تا انتها این مقاله را مطالعه کنید، تا بیشتر با این موضوع و راه های جلوگیری از آن آشنا شوید.

پیچ رولپلاک سنگ نما

گاهی اوقات برای زیبا سازی نمای ساختمان قسمتی از آن را به وسیله سنگ های ریز و یا سنگ هایی با رنگ متفاوت تزیین می کنند‌. در بیشتر مواقع این سنگ ها را به وسیله چسب بر روی نمای ساختمان قرار می دهند‌. معمولا این گونه از سنگ ها که اغلب سنگ های ریزی نیز هستند، بیشتر سقوط می کنند.
می توان گفت تنها راهی که می توان به کمک آن از سقوط اینگونه سنگ ها جلوگیری کرد. بکارگیری پیچ رولپلاک سنگ نما می باشد. زیرا زمانی که از پیچ و رولپلاک سنگ نما برای ماندگاری اینگونه از سنگ ها استفاده می شود. تقریبا سقوط سنگ نما غیر ممکن می شود. زیرا سنگ ها به واسطه ی پیچ ها به خوبی به نما وصل می شوند.

مهم ترین دلایل ریزش سنگ نما

همانگونه که در ابتدا بیان کردیم در این مقاله به دنبال پیدا کردن دلایل ریزش سنگ نما می باشیم. به همین خاطر ما در این جا بعضی از این دلایل را برای شما بیان کرده ایم.

خشک شدن سریع سیمان

معمولا زمانی که سنگ نمای ساختمان ترک برمیدارد. یکی از مهم ترین دلایل آن این است که سیمان به کار رفته در نمای ساختمان در حین کار به سرعت آب خود را از دست داده است. توجه داشته باشید که ملات سیمان باید به گونه‌ای ساخته شود که آب و رطوبت خود را به مرور زمان از دست بدهد.

زیرا زمانی که سیمان به صورت ناگهانی و سریع رطوبت خود را از دست می دهد لایه زیرین آن از لایه رویه جدا می شود. که همین امر موجب ریزش سنگ نمای ساختمان می شود. معمولا بنا های ساختمان توصیه می کنند برای این که سیمان رطوبت خود را سریع از دست ندهد تا چند روز بعد از سنگ کاری نمای ساختمان هر روز به وسیله آب پاشی نما آن را مرطوب نگه دارید تا سیمان و سنگ ها به خوبی سفت شوند.

استفاده نادرست از مصالح ساختمانی

دلایل ریزش سنگ نمای ساختمان زیاد هستند. و یکی از آن ها نیز استفاده نادرست از مصالح ساختمانی می باشد. معمولا به عقیده مهندسان عمران و بناهای ساختمان آب یکی از مهم ترین مواردی می باشد که در داشتن یک ملات خوب تاثیر زیادی دارد. زیرا زمانی که میزان آب استفاده شده در ملات به اندازه کافی نباشد احتمال ترک خوردگی و پوسته پوسته شدن سیمان بسیار زیاد است.

برای مثال اگر آب استفاده در ملات از حد مجاز آن بیشتر باشد. سیمان در کمترین زمان ممکن رطوبت خود را از دست می دهد. زمانی که سیمان رطوبت خود را سریع از دست میدهد میزان مقاومت آن کاهش می یابد و باعث ریزش سنگ نمای ساختمان می شود‌. همچنین اگر میزان آب مصرفی در ملات کم نیز باشد مشکلات زیادی را به دنبال دارد.

استفاده از ماسه خاکی

معمولا نماکاران غیر حرفه ای زیادی وجود دارند که ادعا می کنند در این زمینه حرفه ای هستند. بعضی از این افراد گاهی به جای استفاده از خاک در ملات از ماسه خاکی استفاده می کنند. بهتر است بدانید که استفاده از ماسه خاکی باعث می شود ملات به طور قابل توجهی چسبندگی خود را از دست بدهد‌.

که همین امر باعث شده است استفاده از ماسه خاکی به یکی از دلایل ریزش سنگ نمای ساختمان تبدیل شود. گاهی اوقات که از ماسه خاکی برای ملات استفاده می شود مهندسان عمران توصیه می کنند برای جلوگیری از ریزش سنگ نمای ساختمان سنگ ها را به وسیله پیچ و رولپلاک سنگ نما به نما وصل کنید. زیرا پیچ رولپلاک سنگ نما اگر حتی لایه زیرین سنگ نیز سست باشد سنگ را به خوبی نگه می‌دارد.

نشست ساختمان

گاهی اوقات بعضی از ساختمان ها به گونه ای ساخته می شوند.که پی ریزی و فنداسیون درستی ندارند. این گونه از ساختمان ها در بیشتر مواقع دچار نشست می شوند. معمولا یکی از دیگر از دلایل ریزش سنگ نمای ساختمان همین نشست ساختمان می باشد.

همه افراد هنگام ساختمان سازی باید ابتدا تحقیق کنند تا با تمام نکات کلیدی ساختمان سازی آشنا شوند. همه افراد حرفه ای در این زمینه می دانند که ساختمان باید بر روی خاک های بسیار مستحکم بنا شود. تا دچار نشست نشود و هر فردی که در این زمینه تحقیق کند به راحتی از این موضوع باخبر می شود. می توان گفت تنها راحلی که از آن برای جلوگیری ریزش سنگ نما های ساختمان های نشست کرده استفاده کرد. کمک گرفتن از پیچ و رولپلاک سنگ نما می باشد.

مهم ترین راهکار های جلوگیری از ریزش سنگ نمای ساختمان

همانگونه که ملاحظه کردید دلایل ریزش سنگ نمای ساختمان زیاد هستند. اما بهتر است بدانید راهکارهایی نیز وجود دارند که از ریزش سنگ نمای ساختمان جلوگیری می کنند. ما در این جا بعضی از این راهکار ها را به شما معرفی می کنیم.

استفاده از پیچ و رولپلاک سنگ نما

یکی از بروزترین و بهترین راهکار های جلوگیری از ریزش سنگ نمای ساختمان استفاده از پیچ رولپلاک سنگ نما می باشد. در این روش چند سوراخ بر روی سنگ ایجاد می شود و سپس رولپلاک نما در سوراخ سنگ و دیوار قرار میگیرد ‌و به وسیله پیچ به خوبی سفت می شود. در این روش امکان ریزش سنگ نمای ساختمان بسیار کاهش می آید.

استفاده از میزان مناسب دوغاب در پشت سنگ نما

هر نوع سنگی دارای ضخامت خاصی می باشد که برای نگه داشتن آن نیاز به میزان معینی دوغاب می باشد یک نما کار ماهر باید این میزان را دقیق بداند و آن را رعایت کند. زیرا در بیشتر مواقع یکی از دلایل ریزش سنگ نمای ساختمان میزان دوغاب نامناسب می باشد.

استفاده نکردن از سیمان خشک در پشت سنگ نما

گاهی اوقات افراد از نخاله و یا سیمان خشک برای پر کردن پشت سنگ ها استفاده می کنند که این کار بسیار ناردستی می باشد. زیرا باعث ریزش سنگ نما می شود. همه مهندسان عمران توصیه می کنند برای جلوگیری از ریزش سنگ نما از ماسه شسته برای پر کردن پشت سنگ ها استفاده کنید.



:: موضوعات مرتبط: پیچ رولپلاک سنگ نما , پيچ كردن سنگ نماي ساختمان , پیچ و رولپلاک نما در تهران , پیچ و رولپلاک نما تهران , پیچ و رولپلاک سنگ نما در تهران , پیچ رولپلاک نما با طناب , پیچ رولپلاک نمای سنگی , پیچ و رولپلاک نمای ساختمان در کرج , پیچ و رولپلاک سنگ نما , قیمت پیچ و رولپلاک نمای ساختمان , پیچ و رولپلاک نمای ساختمان شرق تهران , ,
:: برچسب‌ها: پیچ رولپلاک سنگ نما ,
:: بازدید از این مطلب : 186
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 8 تير 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گل نسیم

مزایای استفاده از نقاشی نمای ساختمان،قیمت نقاشی نمای ساختمان

در واقع نمای یک ساختمان چهره آن می باشد. که پیش از هر چیزی توجه کسانی که از آنجا عبور می کنند را جلب می کند. معمولا نقاشی نمای ساختمان و آپارتمان یکی از المانهای هست. که به مرور زمان کم کم خاکستری، محو، کدر و حتی قدیمی می شود.

بطوریکه دیگر زیبا به نظر نمی رسد. خب، اگر نمای ساختمان از مدت ها قبل نیاز به رنگ آمیزی مجدد داشته باشد، یا بد رنگ شده باشد. پس نگاه کردن به ساختمان حتی از دور هم ناخوشایند است. چاره ی کار، نقاشی یا یک رنگ آمیزی اساسی و به موقع از نمای یک ساختمان می تواند حس و حال تازه به دکور ظاهری ساختمان ببخشد.

مزایای نقاشی نمای ساختمان

رنگ آمیزی نمای ساختمان به سبب زیبا سازی نمای ساختمان‌ ها یکی از عوامل متداول در پروژه‌ های نوسازی می باشد. که در اینجا علاوره بر تقویت ظاهر رنگ نما مزایای دیگری وجود دارد.
محافظت از نمای خارجی ساختمان در مقابل شرایط آب و هوایی مختلف است. نظیر برف و باران حتی اتفاقات غیر مترقبه مثل آتش سوزی که ممکن است به نمای ساختمان خسارت وارد کند. در حال حاضر انواع متنوعی از رنگ‌ های نمای ساختمان از قبیل رنگ نمای اکریلیک نما که ماندگاری بالای بابت محافظت از نمای ساختمان در برابر صدمات آب و هوایی را دارد در بازار در دسترس است.
تعدادی از رنگ‌های نما بطور کامل می‌توانند. از جذب رطوبت و تولید کپک نیز خودداری کنند. رنگ نمای ساختمان با کیفیت بالا همچنین می‌تواند، به محافظت از نمای بیرونی ساختمان در مقابل گرد و غبار و حشرات کمک کند.

رنگ اکریلیک در رنگ آمیزی نمای ساختمان

بخاطر کیفیت بالا هم در داخل و هم خارج ساختمان استفاده می شود. اساساً بر پایه آب بوده که شامل سه نوع (براق، مات و نیمه براق) می باشد. که در حلال های مختلف حل نمی شوند. برای حل آنها فقط کافیست از آب استفاده کنید. همین مزیت خوب در رنگ اکریلیک نمای ساختمان باعث شده نسبت به رنگ های روغنی بهتر بوده و با محیط زیست سازگارتر باشد. و جایگزین مناسب تری برای رنگ های روغنی و پلاستیکی باشد.

این رنگ بخاطر طرفداران بسیار، صنعت رنگ امیزی ساختمان ها را دچار تحول و تغییر کرده است. بخاطر غلظت بالا برای ایجاد پوشش بافت در سطوح مناسب هستند. به سرعت خشک می‌شوند و بوی ناخوشایندی ندارند. رنگ اکریلیک بخاطر انعطاف‌پذیری، بروی تمامی سطوح سیمانی، گچی، صفحات کناف و هر سطح دیگر قابل انجام هستند. و پوشش ضد رطوبت بوجود می آورند.

مهمترین ویژگی های رنگ های اکریلیک

✅ درخشندگی بالا
✅ مقاومت در برابر نور خورشید
✅ دارای غلظت فوق العاده بالا
✅ دوام و ماندگاری بالا
✅ تنوع زیاد در رنگ ها
✅ فاقد بوی بد بودن رنگ اکریلیک نما
✅ انعطاف پذیری بالا
✅ قابلیت ترمیم مجدد
✅ قابل استفاده بر روی سطوح متعدد
✅ سازگاری بالا با محیط زیست
✅ عدم جذب گرد و خاک
✅ مقاومت بالا در برابر ساییدگی
✅ خشک شدن سریع سطح رنگ آمیزی شده

مراحل انجام نقاشی نمای ساختمان

بررسی دیوار

قبل از شروع کار رنگ، باید سطح دیوار را بررسی کنید.عیوب را به صورت لایه برداری لایه های قدیمی، لبه های بیرون زده ملات پیدا کرده و برطرف کنید. ناهمواری‌ های سطح باید از قبل بتونه کاری شوند. و لایه فرسوده رنگ قدیمی از بین برود. همچنین باید مطمئن شد که دیوار به کانون قارچ تبدیل نشده است.

بتونه کاری

بتونه زدن باعث استحکام لازم در سطح کار می شود. خاصیت چسبندگی را افزایش میدهد. به طوری که رنگ به طور محکم به زیرسازی بچسبد و سال ها دوام بیاورد بعلاوه، لایه بتونه مصرف کل رنگ را نیز کاهش می دهد.

رنگ بکارگیری

بوسیله تفنگ اسپری، غلتکی یا برس رنگ میتوان از رنگ‌ های آکریلیک برای نما سازی استفاده کرد. به عنوان یک قاعده، رنگ حداقل در دو لایه اعمال می شود. لایه اول وظیفه زیرساز چسبندگی را انجام می‌دهد. و با تفنگ اسپری اعمال می شود. هر لایه بعدی فقط پس از پوشاندن کامل لایه قبلی باید اعمال شود.

 

رنگ آمیزی نمای سیمانی

رنگ آمیزی نمای سیمانی از جمله مواردی می باشد که هر چند سال یکبار باید انجام شود. زیرا در اثر گذشت زمان به تدریج جلوه و زیبایی نمای ساختمان از بین می رود و ظاهر زشتی پیدا می کنند و نیاز به رنگ آمیزی نمای سیمانی است.

استفاده از رنگ نمای ساختمان ضد آب روی سیمان موجب می شود که طول عمر این نما افزایش پیدا کند. در رنگ آمیزی نمای سیمانی ابتدا تمام عیب های نما باید به خوبی گرفته شود و سپس اقدام به رنگ کردن نمای سیمانی نمود.

رنگ آمیزی نمای شیروانی

امروزه، بکارگیری از ورق های گالوانیزه به عنوان سقف شیروانی جای خود را به سفال داده است. با این وجود از این نوع نما هنوز در نواحی مرطوب و بارانی کاربرد دارند. برای نقاشی نمای شیروانی پیش از اجرای رنگ بر روی سطح، باید از واش پرایمر بهره گرفت.
این ماده که شامل زینک کرومات یا فسفریک اسید است. با ایجاد لایه ای بر روی سطح باعث مقاومت در برابر خوردگی و زنگ زدگی می شود. و همچنین سبب چسبندگی بهتر بین رنگ نهایی و سطح فلز می شود.

رنگ آمیزی نمای چوب، ترمو وود

برای مرمت و بازسازی نمای چوبی بعد از مراحل شستشو و پوسته کنی باید نخست سطح چوب توسط سمباده نرم آماده مرحله سیلر شود. و پس از انجام سیلر بر روی چوب، رنگ نهایی بر روی سطح اجرا شود و نقاشی نما کامل گردد. برای مقاومت بالای رنگ بر روی سطح چوبی، بهتر است. از سیلر و رنگ های پلی یورتان استفاده شود.

قیمت نقاشی نمای ساختمان

نقاشی نمای ساختمان یکی از فعالیت‌ های مرمت و بازسازی محسوب می شود. قیمت نقاشی بستگی به دو فاکتور خرید رنگ ساختمانی و دستمزد رنگ‌آمیزی نما دارد. متخصصان نقاشی می‌توانند رنگ مورد نظر شما را تهیه کرده و قیمت نهایی خرید ابزار و مصالح را با دستمزد اعلام کنند. همچنین شما می‌توانید خودتان نسبت به خرید رنگ و نصب داربست در صورت لزوم اقدام کنید. اما باید در نظر داشته باشید که به طور کلی قیمت اعلام‌ شده معمولا دستمزد اجرای نقاشی نمای خانه است.

تأثیر رنگ بر قیمت نقاشی نمای ساختمان

رنگ روغنی نیاز به مهارت بالایی دارد. و برای خشک شدند به زمانی بیشتری نیاز دارد. همین موضوع باعث می‌ شود. تایم نقاشی نمای ساختمان بیشتر شده و دستمزد افزایش بیاید. به شما پیشنهاد می‌کنیم قبل از آن حتما با متخصصان کف سابی پلاس مشورت کنید.

تأثیر ارتفاع و مساحت فضا بر دستمزد رنگ آمیزی نمای ساختمان

هر چه ارتفاع ساختمان بیشتر باشد، قیمت اجرای نقاشی بیرون خانه بیشتر می‌شود. برای مثال معمولا متخصصان برای ساختمان‌های بالای 3 طبقه، قیمت پیشنهادی بیشتری پیشنهاد می‌دهند. همچنین مساحت نما نیز بر قیمت رنگ ساختمانی و دستمزد اجرا تأثیرگذار است.

قیمت نقاشی بیرون ساختمان

دو روش برای نقاشی نمای ساختمان وجود دارد. در روش اول باید قبل از نقاشی ساختمان با داربست نصب کرد و در روش دوم نقاشی با طناب یا راپل اجرا می‌شود. بدیهی است که اجاره و نصب داربست یک هزینه جانبی به شمار می‌آید. و در قیمت کل تاثیرگذار است اما گاهی به دلیل شرایط ساختمان نمی‌توان از طناب برای رنگ آمیزی کمک گرفت.

 



:: موضوعات مرتبط: نقاشی نمای ساختمان , رنگ آمیزی نمای سیمانی , رنگ آمیزی نمای سیمانی ساختمان , نقاشی نمای بیرونی ساختمان , قیمت نقاشی نمای بیرونی ساختمان , ,
:: برچسب‌ها: نقاشی نمای ساختمان،قیمت نقاشی نمای بیرونی ساختمان،نقاشی نمای ساختمان بدون داربست،نقاشی نمای ساختمان با راپل ,
:: بازدید از این مطلب : 170
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 8 تير 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گل نسیم

امروزه یکی از مشکلات مردم جلوگیری از ورود پرندگان به داخل حیاط یا پاسیو خانه هایشان می باشد. که تنها راه برای ورود پرندگان نصب توری مرغی است. پرنده ها باعث کثیف کاری حیاط خلوت می شود . و در روزهای گرم تابستان بوی بد فضولات پرندگان بسیار اذیت کننده است.

مرکز کفساب پلاس با نیروهای متخصص و راپل کار خود برای حل این مشکلات از نصب توری مرغی بر روی بالکن و حیاط خلوت پیشنهاد می کند و اینکار را بدون نیاز به داربست و با طناب و با روش راپل به بهترین صورت ممکن و با قیمت مناسب انجام می دهد.

توری مرغی چیست؟

توری مرغی یا چیکن وایر( Chicken Wire ) نوعی توری مفتولی شش ضلعی است. که از مفتول گالوانیزه نازک و انعطاف پذیر با چشمه های شش ضلعی ساخته شده است. که بخوبی در برابر عناصر مقاوم است.
درحقیقت طرح اولیه ساخت توری مرغی، در سال 1844 میلادی توسط چارلز برنارد ایتالیایی بود. با تقلید از ماشین ‌های بافندگی ابداع شد. ازاین رو کاربرد توری مرغی به جنگ جهانی بر‌ می‌ گردد. که از آن در جهت جهت مصارف رادارگریزی در هنگام انفجار استفاده شد.

جنس توری مرغی

تور مرغی دارای روزنه های ظریف و منظمی از شش ضلعی است. که به آنها چشمه می گویند. توری مرغی شبکه ای فلزی از سیم های مفتولی گالوانیزه است. که معمولا قطر آنها متفاوت است.

مراحل انجام نصب توری مرغی

در نصب توری مرغی باید ابتدا اندازه طول و عرض بالکن و پاسیون گرفته شود. در صورت نیاز به بافت باشد، باید توری بافته شود.

پس از آماده شدن توری مرغی، آن را هر دور طرف بسته شده است. و از بالای نمای ساختمان رو به پایین چهت نصب کردن بر روی بالکن ساختمان آویزان می شود. و باید به نصب پیچ رولپلاک همراه با واشر استفاده کرد. در زمان نصب پیچ رولپلاک نباید کم استفاده کرد.

و به اندازه نرمال باید نصب کرد. تا مسیر ورود پرندگان به داخل بالکن نباشد. در هنگام نصب توری مرغی از پیچ های گالوانیزه که برای پیچ رولپلاک مقاوم و کاربری هستند، استفاده باید کرد.

قیمت نصب توری مرغی

قیمت توری مرغی به متراژ و ابعاد کار بستگی دارد. در مرحله اول باید متخصصان مکان مورد نظر را بازید کنند و سپس قیمت دقیق را با توجه به متریال مشخص شود. برای قیمت نصب توری مرغی دو مورد باید در نظر گرفت.
1- دستمزد اجرای کار
2- هزینه خرید مواد و توری می باشد.

تولید توری مرغی به چند روش است؟

توری مرغی به دو شیوه گالوانیزه ‌ی سرد و گرم در بازار مصرف موجود است. تولید توری مرغی به روش گالوانیزه‌ ی گرم، از کیفیت و استقامت بالاتری نسبت به شیوه سرد برخوردار است.
وزن نوع گرم آن بیشتر از نوع سرد است؛ چون ضخامت مفتول آن بیشتر است؛ به همین دلیل توری مرغی گرم به توری مرغی سنگین شهرت داشته و توری مرغ سرد به توری مرغی سبک معروف شده است.. توری مرغی گالوانیزه‌ ی گرم ساخت ایران است که دوام و ماندگاری بهتری دارد اما توری مرغی گالوانیزه‌ ی سرد وادراتی است و معمولا از کشور چین روانه بازار می شود و نسبت به نوع ایرانی آن از وزن و کیفیت پایین تری برخوردار است.

مزایای توری مرغی ایرانی نسبت به چینی

- فرم آن با گذشت زمان از دست و به اصطلاح شکم نمی دهد.

- توری ایرانی به مراقبت و رنگ آمیزی احتیاج ندارد.

- بخاطر مقاوم بودن در برابر رطوبت، زنگ زدگی و خوردگی دارای بیشترین استفاده را در شمال کشور دارد.

-گزینه مناسبی جهت نصب پاسیو و پوشاندن نورگیر حیاط خلوت است.

-کشش بهتری دارد.

-گزینه مناسب جهت کارهای بلند مدت، محیط اسیدی و مرطوب است.

-به علت نوع ساخت و جنس آن دوام، پایداری و استحکام بالای در مقابل رطوبت و گرما دارند.

نصب توری مرغی بالکن

برای نصب توری مرغی از پیچ فولادی بهمراه رولپلاک و واشر استفاده می شود. اگر بالکن فاقد لبه برای نگهداشتن توری مرغی باشد. باید حتما از شاسی کشی استفاده کرد. از توری مرغی برای جلوگیری از ورود پرندگان به داخل بالکن استفاده می شود. و زمانی که هدف فقط پوشاندن بالکن باشد .از نوع درشت توری مرغی می توان استفاده کرد.اما اگر هدف اصلی جلوگیری از ورود حشرات باشد .باید از چشمه ریز این توری استفاده کنیم.

انواع توری مرغی جهت استفاده در پاسیو و نورگیر

1. توری یا فنس حصاری

یکی از انواع مختلف توری فلزی است که در تولید آن از مفتول گالوانیزه گرم یا سرد استفاده شده که بخاطر دوام و کیفیت بالا در برابر ضربات مقاوم است. همینطور روکش این حصار از جنس فلز روی بوده که خاصیت ضد زنگ دارد. مطمئنا با داشتن چنین خاصیت های گزینه ایده آلی برای پوشاندن نورگیر و سقف حیاط خلوت آپارتمان ها است.
توری حصاری پر کاربرد ترین محصول برای فنس کشی و حصارکشی مزارع، باغ و ملک شخصی،استخر، زمین ورزشی، محل های نظامی، صنعتی و حتی باغ وحش جهت حفظ امنیت و پیشگیری از ورود افراد نامطمئن است.

توری مرغی پلاستیکی یا فنس پلاستیکی

چشمه های توری مرغی پلاستیکی در انواع رنگها به صورت اشکال هندسی است. متنوع نظیر، چهار گوش (مربع)، پنج ضلعی و لانه زنبوری (شش گوش) و در بازار موجود است.که بخاطر سبک و ارزانی در پوشاندن پاسیو و سقف حیاط خلوت مناسب می باشند.
اگر در مناطقی زندگی میکنید. که آب و هوای مرطوبی دارد. بهتر است از توری های گالوانیزه گرم یا توری پلاستیکی و بخصوص PVC استفاده کرد. که استحکام بسیار بالایی دارد.

نصب توری مرغی در پاسیو یا حیاط خلوت

پاسیو یا حیاط خلوت بخشی از فضای پشت یک ساختمان است. که به روشنایی بهتر آپارتمان کمک قابل توجه می کند. معمولا پاسیو با داشتن نور کافی و مناسب، برای پرورش گل وگیاه مورد استفاده قرار می گیرد.

در شهرها آشیانه این نوع پرندگان اغلب زیر شیروانی یا شکاف بین ساختمانها می باشد.باعث می شود فضولات آنها باعث کثیف کاری و ایجاد دردسر در ساختمان شود.برای جلوگیری از ورود پرندگان باید نصب توری مرغی در پاسیو استفاده کرد.برای نصب توری پاسیو با طناب میتوانید با کارشناسان فروش مرکز کفساب پلاس تماس بگیرید تا قیمت دقیق به شما داده شود.

نصب توری مرغی با راپل (طناب)

مسدود کردن و کارگذاشتن توری مرغی در نورگیر با طناب یا راپل است که براحتی و بدون احتیاج به داربست وکلایمر نماکار میتواند. توری را بوسیله پیچ و رولپلاک و واشر به دیوارهای مجاور نصب کند. بطوری که بر اثر بادهای شدید و برخورد پرندگان توری دچار مشکل نشود. چنانچه در موقع نصب توری محیط پاسیو کثیف باشد میتوان با نماشویی و شستشوی نما این محیط را کاملا استریل و تمیز کرد.

نصب توری با بکسل

در این مرحله توری مورد نظر جهت نصب را کنار یکدیگر قرار می دهند. و به وسیله سیم مفتول به هم متصل می کنند. سیم های بکسلی را که از قبل تهیه کردیم . را نسبت به ارتفاع محل اجرا، از داخل توری در چندین ردیف موازی عبور داده است. و بالای توری را به قسمتی که از قبل تعبیه شده متصل می کنیم .سپس توری را به پایین رها می کنیم. پس از اطمینان از محکم بودن بکسلها از طرفین پیچ و رولپلاک می شود .تفاوت این روش با روشهای دیگر استحکام و طول عمر بالا می باشد.

قیمت نصب توری مرغی با پیچ رولپلاک با طناب

قیمت و دستمزد اجرای انواع توری مرغی در نمای ساختمان به وزن ، ابعاد و نوع توری مرغی بستگی دارد. اما با همه این ویژگی ها قیمت های نصب توری در نما با طناب بسیار نزدیک به هم و اقتصادی می باشد. برای استعلام قیمت نصب توری پاسیو ، حیاط خلوت ، درز انقطاع، بالکن و جاهای دیگر کافی است عکس محل و متراژ تقریبی را برای مرکز کفساب پلاس ارسال کنید تا مناسب ترین دستمزد نصب توری را دریافت نمایید.

نصب توری پاسیو سرندی

نصب این مدل توری در پاسیو از زیبایی چشمگیری در اجرا برخوردار است. که البته با توجه به قیمت بالای توری سرندی، نصب آن در هر مکانی انجام نمی شود. از ویژگیهای منحصر به فرد این توری امکان بافت تا عرض ۴ متر می باشد. که باعث می شود نصب توری به صورت یکنواخت انجام شود.

قیمت نصب توری مرغی حیاط خلوت

قیمت نصب توری‌ ها بسته به‌ سختی اجرای کار تغییر می کند. به گونه ای ‌که با بالا رفتن طبقات ساختمان، عرض پاسیو، افزایش کیفیت مواد مصرفی همه و همه بر قیمت نصب توری‌ها تاثیرگذار است. گفتنی است که توری‌ ها به‌ صورت مترمربع به فروش می‌رسند. و فاکتور های نظیر جنس توری، قطر مفتول، متراژ و… بر قیمت نهایی توری‌ها مؤثر است. بعضی از توری‌ ها مفتول‌ های با ضخامت کمتر دارند و فاصله چشمی‌ ها آن‌ ها بیشتر است، به همین دلیل وزنشان سبک بوده و قیمت آن‌ ها ارزان‌تر است، بنایراین موقع خرید توری مرغی، بهتر است به همه این موارد دقت شود.

نصب توری مرغی بالکن



:: موضوعات مرتبط: نصب توری مرغی , نصب توری مرغی بالکن , قیمت نصب توری مرغی , نصب توری مرغی با طناب , نصب توری مرغی نورگیر , نصب توری مرغی پاسیو , نصب توری بالکن , ,
:: برچسب‌ها: نصب توری مرغی،قیمت نصب توری مرغی پاسیو،نصب توری مرغی بالکن ,
:: بازدید از این مطلب : 179
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 8 تير 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گل نسیم

تفاوت بین کفسابی با کفشویی،قیمت کفشویی ساختمان

در این مقاله قصد داریم در مورد تفاوت بین کفسابی و کفشویی صحبت کنیم.بسیاری از افراد کفسابی و کفشویی را یکی در نظر می گیرند اما کفسابی یک کار بسیار تخصصی و زمان بر بوده و لقمه سنگ های مخصوص خود را طلب می کند و هزینه آن هم بیشتر است، اما شست و شو با فرچه در مدت زمان بسیار کمتر انجام میشود و در آن از لقمه سنگ استفاده نمی شود.البته لازم به ذکر است که کفشویی نیز مزایای خود را دارد و می توان به صورت دوره ای این کار را بر روی سنگ فرش انجام داد.

کفسابی چیست؟

استفاده از پارکت و سنگ های زیبا و جذاب یکی از راه های زیبا سازی ساختمان می باشد اما متاسفانه با توجه به هزینه های بالا این کفپوش ها بسیاری از کارفرما ها نگران ساییدگی و یا آسیب هایی هستند که به سنگ یا پارکت وارد می شود.با پیشرفت تکنولوژی و علم می توان به طور مطمئن گفت که راه حلی برای از بین بردن عیب های هر نوع سنگ و پارکت وجو دارد که به آن کفسابی می گویند.

در ادامه مطلب با ما باشید تا با کفسابی بیشتر آشنا شوید. کفسابی کمک می کند تا خیلی سریع و ساده و بدون هیچگونه مشکلی کف یک ساختمان تمیز شود. دیگر نیاز به مصرف بیش از اندازه آب و یا استفاده از تجهیزات مختلف همراه با صرف انرژی بسیار زیاد نیست. کفسابی صیقل دادن سنگ و لایه روبی آن و همچنین برداشتن یک لایه از روی سنگ تا جایی که سطح سنگ هم تراز شود و آسیب های آن از بین برود . این کار با استفاده از دستگاه و ابزار مخصوص و پدهای مخصوص آن انجام می شود. این دستگاه و مواد باعث می شود که سنگ آسیب دیده مانند روز اول صاف و یکدست و کیفیت او را خواهد داشت.

فواید کفسابی

✅ کفسابی باعث می شود ما هر گونه آلودگی و لکه و همچنین آسیب روی سنگ از بین برود.

✅ موجب شفافیت سنگ و در نتیجه براق شدن آن می شود.

✅ در مرور زمان سنگ ممکن است ساییده شود و یا درزهایی در آن به وجود بیاید که با کفسابی رفع می شود.

✅ باعث دوام سنگ و بالا رفتن کیفیت آن می شود. -تمام خط و خش های سنگ یا پارکت را از بین می برد.

دستگاه های کفسابی

دستگاه ۳ فاز

قوی ترین دستگاه برای کفسابی ساختمان ها است و با برق ۳ فاز تغذیه می شود.کیفیت ساب آن از دستگاه تک فاز و دستی به مراتب بهتر است و از دستگاه تک فاز و دستی، سنگین تر است.

دستگاه تک فاز

قدرت این دستگاه متوسط است و از برق تک فاز تغذیه می شود.کیفیت ساب متوسطی دارد و در مواقعی استفاده می شود که امکان دسترسی به برق ۳ فاز وجود ندارد یا جرم و کثیفی کف ساختمان بسیار کم است، وزن آن نیز حدود ۷۰ کیلوگرم است.

دستگاه ساب زنی دستی

برای ساب زدن قسمت هایی که دو دستگاه سه فاز و تک فاز به آن دسترسی ندارند استفاده می شود؛ مانند : کناره‌ی دیوارها، راه پله ها و همینطور ساب زدن دیوارهای سنگی.شکل ظاهری آن شبیه به دریل های بزرگ و پر قدرت است. با این تفاوت که به جای مته، پدهای مخصوص کفسابی روی آن قرار گرفته است . این دستگاه با برق تک فاز کار می کند.

کفشویی چیست ؟

یک روش و راهکار برای جرم زدایی از روی سطوح مختلف با استفاده از انواع دستگاه های صنعتی می باشد.با استفاده از این سرویس کلیه جرم های روی سطح پاک می گردد. به شست شوی سنگ فرش با استفاده از فرچه مخصوص و دستگاه کفسابی،کفشویی می گویند،که تفاوت های زیادی با کفسابی دارد . فرچه ای که به دستگاه کفسابی متصل میشود دارای ساختار خاصی است که تمامی چرک ها و کثیفی های سنگ را از بین میبرد و باعث میشود تا کیفیت متعادلی بر روی سنگ ایجاد شود.

تفاوت بین کفسابی با کفشویی

کفسابی با کفشویی تفاوت های گسترده ای دارد در کفسابی عملیات ساب زنی و صیقل دادن و همچنین لایه برداری سنگ انجام می شود و سنگ به بالاترین کیفیت خود می رسد و ماندگاری آن نیز افزایش می یابد اما در کفشویی این پارامتر کاملا متفاوت است و فقط کثیفی و چرک های سنگ به وسیله چرخش فرچه در دستگاه از بین میرود و لایه بردای انجام نمیشود.

در کفسابی کلیه سطوح کف ساختمان شفاف و براق می شوند و همچنین کلیه پستی بندی ها و خط و خش هایی که در کف ساختمان وجود دارند از سنگ های کف ساختمان از بین می روند. اما در کفشویی سنگ های کف ساختمان شما فقط نظافت و شفاش می شود و خط و خش هایی که در طی سالیان اخیر بر روی سطوح ایجاد شده به همراه ناخونک ها و پستی بلندی ها در سطوح کف ساختمان باقی می ماننند.

موارد استفاده از کفشویی

کفشویی کف ساختمان در سطوحی مانند: سطوح سرامیکی از جمله: کف استخر ها ، کف باشگاه ها و مراکز تفریحی تجاری و سطوح سنگی از جمله: گرانیت ، مرمر ، دهبید ، تراورتن ، سیرحان و… به طور که کفشویی سطوحی قابل اجرا می باشد که جنس آنها زبر نمی باشد و نیازی به صیقل دادن و لایه برداری از کف ساختمان نمی باشد.

قیمت کفشویی ساختمان

قیمت کفشویی ساختمان بستگی به نوع جرم و متراژو روش مورد نیاز بستگی دارد. خدمات شستشوی کف پارکینگ با واتر جت صنعتی : این روش ارزانترین روش برای جرم زدایی و پاک کردن سطح کف ساختمان و خانه می باشد. و هر متر فرچه شویی از 8 تا 15 هزار می باشد.

بهترین زمان برای کفشویی چه وقتی است؟

زمان مناسب برای استفاده از عملیات کفشویی هنگامی است که آلودگی و چرک کمی روی سطح وجود دارد، پس اگر قصد کفشویی را دارید اجازه ندهید که آلودگی زیادی روی زمین جمع شود و با فاصله های زمانی کوتاه به کفشویی بپردازید. بد نیست بدانید زمانی که برای انجام عملیات کفسابی وقت نداریم یا هزینه عملیات کفسابی برای ما سنگین است‌ هم از کفشویی می توان استفاده نمود.انجام عملیات کفشویی به شکل برنامه ریزی شده و در زمان های مشخص می تواند باعث صرفه جویی در هزینه ها بشود.

کفشویی در چه شرایطی به کار می آید؟

در صورتی که سنگ یا موزائیک به کار گرفته شده در کف تراز نباشند، استفاده از عملیات کفشویی می تواند ناهمواری سطح را از بین ببرید. موارد نام برده زیر، گزینه های ایده آلی جهت استفاده از کفشویی هستند: در صورتی که رنگ،چسب، مصالح ساختمانی یا مواد دیگری هنگام انجام عملیات ساخت روی سطح پاشیده بشوند. در شرایطی که سطح به دوده و چرک آلوده بشود. در صورتی که سطوح نیاز به شست و شویی سریع و با هزینه کم داشته باشند.

قیمت کفسابی سنگ



:: موضوعات مرتبط: کف سابی , کفسابی , قیمت کفسابی , قیمت کف سابی , کفسابی در تهران , کفسابی پارکینگ , قیمت کفسابی پارکینگ , کفسابی راه پله , قیمت کفسابی سرامیک , کف ساب سنگ , کفشویی , کفشویی حیاط , کفشویی سنگ , کفشویی سنگ سرامیک , کفشویی سنگ فرش , قیمت کفشویی , ,
:: بازدید از این مطلب : 184
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 8 تير 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گل نسیم

عملیات ساب زنی سنگ در برخی موارد در ساختمان و .. اسید یا جوهر نمک یا موادی که حاوی اسید می باشد. روی سنگ ریخته می شود، که سنگ را لک دار و کدر میکند. که برای از بین بردن لکه و درخشش سنگ باید ساب زده شود تا سنگ به صورت براق و یکدست شود. ساب زنی در واقع همان کفسابی یا سنگسابی است، خب دلیل این کار نیز به مانند خدمات کف سابی براقیت، صیقل سنگ، یکنواختی سنگ و … است.

قیمت ساب زدن سنگ کف

هر سنگی درجه سختی خاص خود را دارد، و نیز هر نوع کفپوش سنگی مرحله کفسابی و ساب زنی و روشهای سابیدن مخصوص خود را دارد. تا لایه برداری سنگ صورت گرفته که لایه جدید ایجاد شود. از این قیمت سابزنی انواع سنگ مختلف است و حدودا از متری الی هزار تومان می توان قیمت گذاری کرد.

که بسته به عمق خرابی سنگ، میزان پستی و بلندی سنگ، کیفیت براقیت و درخشندگی سنگ کف مطلوب مشتری و … در تعیین قیمت ساب زنی سنگ کف تهران تاثیر گذار است.

مراحل انجام سابزنی

در صورتی که دستگاه سنگ ساب سه فاز باشد باید برق سه فاز را در محیط تامین کنیم. البته ساختمان‌ هایی که آسانسور دارند دارای برق سه فاز هستند.

در مرحله اول، ساب زنی با استفاده از لقمه 30 یا 46 که بسیار زبر است انجام شده و برای از بین بردن زوائد و ناهمواری‌ها از آن استفاده می‌شود.

در مرحله دوم، به کمک لقمه 60 یا 80 زبری به وجود آمده ناشی از ساب زنی مرحله اول را رفع می‌کنیم. همچنین این مرحله باعث یکنواخت‌تر شدن سطح می‌شود.

در مراحل بعدی به ترتیب از لقمه‌های 120، 200، لقمه لاکی، 600 و 800 استفاده شده و در نهایت ساب زنی با لقمه ایتالیایی انجام می‌گردد.

در واقع در ساب زنی با جلو رفتن مراحل، از لقمه سخت‌ تر به نرم‌ تر حرکت می‌کنیم. همچنین در کارهای ظریف و با دقت بالا از ساب نرم‌ تر یعنی شماره بالاتر و ریزتر استفاده می‌شود.

ساب زنی سنگ کف ساختمان

سابزنی سنگ ساختمان از مراحل آخر ساختمان سازی است که به نوعی معجزه زیبایی است که پس از انجام سابزنی یقینا صاحب خانه متحیر خواهد شد. چرا که ساب زنی چندین نتیجه را در کنار هم دارد .

از جمله از بین بردن تمامی ناهمواری ها و در مرحله دوم از بین بردن کامل خطوط ، کم رنگ کردن درز بین سنگ ها به نوعی که گمان می کنید. تنها یک سنگ یکپارچه در کفپوش خانه شما قرار دارد اینها تنها بخشی از اثرات معجزه آسای سابزنی ایتالیایی است. تاثیر دیگر آن ضدعفونی کردن کامل کفپوش خانه است که کاملا از انواع میکروب های خالی شده و برای خانه هایی که فرزند کوچک دارند در سال دو مرتبه لازم است.

ساب زنی سنگ های مرمر سفید

باید بدانیم که هر نوع سنگ ساب مخصوص خود را دارد از سنگهای بسیار زیبا، مقاوم و پرطرفدار که در خانه های قدیمی یافت می شود. سنگ مرمر سفید است که در صورت سابزنی مناسب توسط سابزن ماهر می تواند به سفیدی صدف بدرخشد. 

این با متبلور کردن کریستال های سنگ مرمر است که تصویری با زمینه سفید و کریستال های با ابعاد یک سانتی درخشان ایجاد می شود.  و ماندگاری سابزنی در این نوع سنگ بیش از ده سال می باشد.

ساب زنی کف ساختمان

آپارتمان پس از استفاده توسط ساکنین ممکن است مشکلاتی برای کفپوش سنگی به وجود اید. که از جمله سیاه شدن و کدر شدن سنگ است که در اثر ریخته شدن مواد اسیدی مانند اب لیمو ، سرکه و .. ایجاد می شود. که می توان با استفاده از سابزنی تمامی سیاهی را از بین برده و ان را مانند روز اول لایه برداری کرده و سطح تمیز و براق ان را صیقل می دهیم .

مزایای ساب زدن سنگ

✅ جلا و درخشش سنگ

✅ افزایش طول عمر

✅ عدم نیاز به تعویض سنگ کف

✅ از بین بردن هرگونه خط و خش از روی سطح

✅ از بین بردن پستی و بلندی ناشی از چسبیدن مصالح

✅ اصلاح تراز نبودن سنگ

✅ اصلاح نواقص بندکشی

✅ رفع کدر بودن سطح به علت استفاده

✅ رفع ترک و شکستگی‌های جزئی سنگ

انواع دستگاه ساب زنی

دستگاه ساب زنی سنگ به دو نوع دستی و walk behind تقسیم می‌شود.

دستگاه walk behind

این دستگاه که نوع رایج دستگاه‌ های سنگ ساب است برای فضا های بزرگ طراحی شده‌اند. این نوع دستگاه‌ ها می‌تواند تک فاز یا سه فاز باشند که در ادامه همین بخش آن را بررسی می‌کنیم.

دستگاه ساب زنی دستی

شبیه دستگاه فرز است و در مکان‌ هایی مانند کنج دیوارها و راه پله‌ها که محدودیت استفاده از دستگاه ساب زنی وجود دارد به کار گرفته می‌شوند. این دستگاه سایز کوچکی دارد.

انواع دستگاه ساب زنی از نظر برق مصرفی

دستگاه ساب زنی از نظر برق مصرفی به دو دسته تقسیم می‌شود.

دستگاه کفسابی 3 فاز

سرعت انجام کار آن بیشتر بوده همچنین خروجی کار آن از کیفیت بالایی برخوردار است. این دستگاه از نظر سنگینی دارای وزن بیشتری بوده و به برق سه فاز نیاز دارد.

دستگاه ساب زنی سه فاز

دستگاه کفسابی تک فاز : به نسبت 3 فاز دارای وزن کمتری است. این دستگاه از قدرت کمتری برخوردار بوده و برای رسیدن به کیفیت کار دستگاه 3 فاز با این دستگاه، زمان زیادتری لازم است.

قیمت ساب زنی



:: موضوعات مرتبط: ساب زنی , ساب زنی سنگ ساختمان , سابزنی , ساب زنی سنگ , سابزنی و پولیش , قیمت سابزنی , ساب زنی سنگ کف کرج , ساب سنگ , سنگ سابی , سنگسابی , سنگسابی در تهران , ,
:: برچسب‌ها: ساب زنی سنگ ساختمان،قیمت ساب زدن سنگ کف ,
:: بازدید از این مطلب : 184
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 8 تير 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گل نسیم

به تمام کارهای شستشو که با استفاده از فرچه ساب مخصوص که به دستگاه کفسابی وصل می شود و شروع به تمیز کردن سنگ و سرامیک می کند کفشویی می گویند.

انجام عملیات کفسابی بر روی سرامیک امکان پذیر نمی باشد، زیرا باعث از بین رفتن لعاب و سطح سرامیک می شود. بهترین راه برای تمیز کردن کثیفی های سرامیک استفاده از کفشویی با فرچه های مخصوص این کار می باشد که در صورت آگاهی از نحوه ی صحیح انجام آن، هیچ آسیبی را به همراه نخواهد داشت.

اگه برای انتخاب شرکت سرویس دهنده مناسب برای این کار شک دارید،بهتون پیشنهاد میکنم که با شرکت کفساب پلاس تماس بگیرید و از مشاوره رایگان کارشناس این گروه استفاده کنید .

کفشویی سرامیک

در صنعت امروز برای انجام خدمات سطح سرامیک از کف شویی سرامیک استفاده می گردد.  چرا که اگر از خدمات کفسابی برای سرامیک ها استفاده شود موجب می‌شود . که سرامیک از بین برود زیرا در فرآیند کفسابی چند میلیمتر از سطح برداشته می شود اگر این فرآیند بر روی سرامیک انجام گردد سبب می شود که لق آب روی سرامیک از بین برود و سطح سرامیک آسیب ببیند.

قیمت کفشویی ساختمان

قیمت کفشویی ساختمان بستگی به نوع جرم و متراژو روش مورد نیاز بستگی دارد. خدمات شستشوی کف پارکینگ با واتر جت صنعتی : این روش ارزانترین روش برای جرم زدایی و پاک کردن سطح کف ساختمان و خانه می باشد و حداقل قیمت ارائه این خدمات 500 الی 600 هزار تومان می باشد که در صورت متراز بالای 250 متر مربع قیمت هر متر مربع به هموراه مواد صنعتی جرم زدا 4200 برای هر متر مربع و برای شستشو با آب خالی 3200 می باشد.

کفشویی سنگ

خدمات کفشویی برای سنگ ها انجام می شود و می توان گفت که کفشویی سنگ باید توجه شود چرا که در اثر اشتباه استفاده کردن از فرچه ساب ها ممکن است که به سنگ ها آسیب وارد کند و سبب شود که سنگ ها خراش بردارند و دیگر نتوان این خراش ها را از بین برد.

کفشویی سنگ ها باید به صلاح دید استادکار کفسابی انجام شود و اگر کفشویی نتواند سنگ مورد نظر را تمیز و بدون عیب و ایراد کند می توان از خدمات کفسابی و سنگسابی استفاده کرد.

فرآیند کفشویی به چه صورت اتفاق می‌افتد؟

برای فرآیند کفشویی، ابتدا از یک دستگاه برای این کار استفاده می‌شود. در دستگاه مورد نظر، از یک فرچه بهره می‌برند. کاربردی که برای فرچه به وجود آمده، در رابطه با از بین بردن آلودگی‌های سطحی در موزاییک یا هر سطح جامدی است.

اما در این میان، عملیاتی مانند لایه برداری به کمک فرچه و دستگاه کفشویی حاصل نمی‌شود. تعداد افراد بسیار زیادی در این رابطه، در ذهن خود، کفشویی و کفسابی را به یک شکل می‌دانند.

در صورتی که این دو فرآیند، دو فعالیت جدا از هم می‌باشند. البته انجام دادن فرآیند کفسابی، باید با دقت و مهارت بسیار بالا و کافی انجام بگیرد. مهارت داشتن در عملیات کفسابی، از ارکان قابل توجه برای این کار است.

فرچه زنی

عملیات فرچه سابی و فرچه زنی سنگ با دستگاه های سه فاز و تک فاز انجام می شود که برای انجام خدمات بهتر این دستگاه ها از برندهای خارجی( ایتالیایی آلمانی )و ایرانی می باشد که به موجب آن سبب می‌شود تا هر گونه کثیفی و جرم هایی که بر روی سطح سنگ و کف وجود دارد از بین برود.

زمان انجام عملیات کفشویی

✔ کفشویی برای برطرف کردن چرک مردگی بصورت دوره ای در مکان های پرتردد صورت میگیرد.

✔ فرودگاه ها، مراکز خرید،پاساژها و مراکز پرتردد به جهت جلوگیری از کثیفی و چرک مردگی و افزایش طول عمر سنگ توصیه می شود.

✔ باید به صورت ماهیانه از فرچه ساب استفاده کرد تا کیفیت کفپوش حفظ شود.

✔ در خانه ها بخاطر تردد کمتر توصیه می شود که سالی دوبار عملیات زمین شویی انجام شود.



:: موضوعات مرتبط: کفشویی , کفشویی حیاط , کفشویی سنگ , کفشویی سنگ سرامیک , کفشویی سنگ فرش , قیمت کفشویی , کفشویی سنگ فرش , کفشویی سرامیک , کفشویی سنگ و سرامیک , ,
:: برچسب‌ها: خدمات کفشویی،کفشویی سنگ،کفشویی سرامیک ,
:: بازدید از این مطلب : 178
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 8 تير 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گل نسیم

نقاشی نمای ساختمان در زیبایی و ظاهر ساختمان نقش مهمی دارد، نمای ساختمان بخاطر بارندگی و عوامل محیطی و نور خورشید زیبایی خود را از دست می دهد.

نقاشی نما ساختمان باعث نو شدن و تمیز شدن نما می شود و در روحیه ساکنین نقش مهمی دارد.قبل از نقاشی نما باید کل سطح نما زیر سازی شود ، و باید گرد و غبار ، چربی ها را کامل با شستشو از بین ببرید. و در صورت شکاف و ترک روی نما باید آنها را با بتونه های مخصوص پر کنید.

متخصصین ما با اجرای نقاشی نمای بیرونی ساختمان با طناب و بدون نصب داربست، در مواردی مانند رنگ کردن سنگ نما، رنگ آمیزی نمای سیمانی و غیره آماده ارائه خدمات تخصصی در این زمینه هستند.

نقاشی نمای ساختمان بدون داربست

نقاشی نمای ساختمان با طناب (راپل) یکی از کم هزینه ترین روش ها است. و کارفرما فقط هزینه دستمزد اجرای کار را پرداخت می کند. و دیگر نیازی به پرداخت اجاره داربست نمی باشد. در این روش فضای را اشغال نمی کند و مانع عبور و مرور افراد و ماشین ها نمی شود و تسلط بر اجرای کار خیلی بالاست.

و در مقایسه با دستگاه کلایمر که نصب آن زمان بر و پرهزینه می باشد، سرعت عمل بالاتری دارد. اگر به دنبال افراد خبره برای نقاشی نمای ساختمان هستید، شرکت کف ساب پلاس داری نیروهای متخصص در این زمینه می باشد.  که با تماس با کارشناسان در اولین فرصت پاسخگو شما می باشد.

مراحل انجام نقاشی نمای ساختمان

در ابتدا باید نمای ساختمان کاملا نماشویی شود که هر گونه گرد و غبار و کثیفی از روی نمای ساختمان برداشته شود. باید ترک ها و شکاف های نما با استفاده از بتونه کاری درست شود. در نماهای سیمانی ترک های زیادی وجود دارد که اینها بخاطر عوامل مختلفی از جمله نشست ساختمان ایجاد می شود.

که باید از چسب پلی بورتان برای پر کردن ترکهای سقف استفاده کرد تا در اخر اثری از ترمیم نما معلوم نشود. پس از ترمیم،مرحله پرایمر نما می باشد. هر نما، پرایمر مخصوص به خود را دارد. مثلا اگر می خواهید رنگ آکرولیک استفاده کنید، باید یک لایه پرایمر مخصوص شیری رنگ زده شود و سپس روی آن نقاشی نمای ساختمان انجام شود.

مزایای استفاده از پرایمر در نقاشی نمای ساختمان

سطوح کوچک و منافذ زیر کار کاملا پوشیده می شود. یراپمر کاملا بی رنگ و بی بو می باشد. باعث چسبندگی و اتصال بهتر رنگ به سیمان می شود. از پوسته شدن رنگ جلوگیری می کند و مقاومت رنگ در مقابل شرایط جوی را بالا می برد.

قیمت نقاشی نمای بیرونی ساختمان

قیمت نقاشی نمای ساختمانه به چند مورد بستگی دارد.

✔ انتخاب روش نقاشی نما ساختمان است، نقاشی نمای ساختمان بدون داربست یکی از جدیدترین روش هاست که از طناب یا راپل در ارتفاعات ساختمان صورت می گیرد. و هزینه آن نسبت به داربست کمتر می باشد.

✔  انتخاب رنگ است، هر چه کیفیت رنگ بالاتر باشد مثلا رنگ ضد آب و قدرت کشسانی بیشتری داشته باشد هزینه رنگ آمیزی بالاتر می رود.

✔ مدت زمان انجام پروژه است . هر چه سطح رنگ به زیر سازی بیشتری نیاز داشته باشد، مدت انجام رنگ نما بالاتر می رود و به طبع قیمت نقاشی نمای بیرونی ساختمان افزایش می یابد.

انواع رنگ که در نقاشی نمای ساختمان

رنگ اکریلیک

یکی را بهترین رنگ های نمای ساختمان می باشد. رنگ اکربلیک بخاطر مقاوت و دوام بالا و انعطاف پذیری، درخشندگی، محبوبیت بیشتری در رنگ آمیزی نما دارد. از جمله رنگ اکریلیک در این زمینه رنگ جوتن میباشد.

رزین آکریلیک بر دو پایه آب و روغنی می باشند. رزین آکریلیک با حلال آب ضد قارچ، بدون بو، آسیب ناپذیر، مقاوم در برابر اشعه UV خورشید و سطحی سخت می باشند. همینطور قابل‌ استفاده بر روی سطح های گچی، سیمانی، کناف و … می باشند.

رنگ نانو

رنگ نانو یکی از رنگ های با کیفیت می باشد که در شرایط آب و هوایی مرطوب مقاومت بالای دارد جرا که در برابر شوره، قارچ و کپک و رطوبت، جلبک مقاومت بالای دارد. و همچنین عایق سرما و گرما می باشد.

ویژگی ضد لک بودن آن باعث شده است که بیشتر مورد استفاده قرار بگیرد. رنگ بیرون ساختمان نانو با ایجاد بافت و ظاهری بسیار زیبا در نمای بیرونی ساختمان از نفوذ رطوبت به داخل ساختمان نیز جلوگیری می‌کند. خاصیت ترموپلاست بودن این رنگ باعث عدم پوسته‌ شدن و بلند شدن، انعطاف‌ پذیری بسیار بالا و جلوگیری از ترک خوردن می‌شود.

رنگ اپوکسی

اپوکسی یکی از دیگر از رنگ نمای ساختمانی می باشد. ولی این رنگ بیشتر در بخش های صنعتی کاربرد دارد. در منازل و اداره ها از این رنگ به جهت مقاومت بالا برای کف پوش استفاده می کنند.

رنگ کنیتکس

یک رنگ‌ بر دو پایه آب و روغنی می باشد. نوع روغنی آن مناسب رنگ‌ آمیزی نما و سطوح خارجی ساختمان میباشد. دو ویژگی عمر بالا و مقاومت در برابر رطوبت این رنگ را برای رنگ آمیزی نما محبوب نموده است.

رنگ‌ روغنی

این رنگ برای همه سطح های فرنگی به‌ خصوص نرده، درب و پنجره فلزی کاربرد دارد. این رنگ‌ بر اساس حلال نفتی میباشد و مقاومت خوبی در قبال رطوبت دارد. همینطور افزون بر آن قابل شستشو نیز هست اما دارای کمی بو هم است.

رنگ استخری

این رنگ برای پوشش دهی استخر استفاده می‌شود. مقاوم در برابر رطوبت، ضد قارچ و جلبک می باشد.

نقاشی نمای ساختمان سیمانی

رنگ آمیزی نمای سیمانی از جمله مواردی می باشد که هر چند سال یکبار باید انجام شود. زیرا در اثر گذشت زمان به تدریج جلوه و زیبایی نمای ساختمان از بین می رود و ظاهر زشتی پیدا می کنند و نیاز به رنگ آمیزی نمای سیمانی است.

استفاده از رنگ نمای ساختمان ضد آب روی سیمان موجب می شود که طول عمر این نما افزایش پیدا کند. در رنگ آمیزی نمای سیمانی ابتدا تمام عیب های نما باید به خوبی گرفته شود و سپس اقدام به رنگ کردن نمای سیمانی نمود.

نقاشی نمای شیروانی

نقاشی سقف شیروانی هر چند سال یکبار باید صورت بگیرد. و بیشتر در ویلاها انجام می شود. رنگ آمیزی سقف شیروانی باید با دقت در چندین مرحله انجام شود.

مرحله اول تمیر کردن سقف است. اگر رنگ آمیزی سقف شیروانی را قبلا انجام داده اید و اکنون مایل هستید، دوباره برای ترمیم رنگ اقدام کنید باید رنگ های قدیمی که پوست شده اند کنده شده .

مرحله دوم قسمت های شکسته یا آسیب دیده بتونه کاری شوند و پس از سمباده کاری دوباره اقدام به نقاشی نمای ساختمان شیروانی نمود. با توجه به شرایط رنگ سقف شیروانی، اجرای رنگ شیروانی با قلمو، غلطک و پیستوله انجام می شود.

نقاشی نمای ساختمان آجری

نقاشی نما ساختمان آجری با رنگ هایی خاصی انجام می شود. این رنگ ها در مقابل سایش، عوامل جوی و بارش باران و برف از مقاومت خوبی برخوردارند. همچنین این رنگ ها به سرعت خشک شده و با محیط زیست سازگاری دارند. نقاشی نمای آجری با هدف تغییر رنگ کلی نما و یا ترمیم رنگ نمای آجری انجام می شود.

رنگ آمیزی نما آجری از نفوذ رطوبت به داخل آن جلوگیری می کند و طول عمر آجرهای سطح را نیز افزایش می دهد. نقاشی نما آجری در چند مرحله کلی انجام می شود.

در مرحله اول از نقاشی نما ساختمان آجری از رنگ آستری استفاده می شود که موجب بالا بردن مقاومت آجر خواهد شد. در مرحله بعدی اقدام به ترمیم نما آجری می کنند. به ترتیبی که آجرهای لب پریده یا شکسته را با استفاده از بتونه ترمیم می کنند و در مرحله آخر نیز رنگ نهایی زده می شود.

رنگ آمیزی چوب ترمو وود نما

استفاده از چوب در نما ظاهر بسیار زیبایی دارد. اما در کنار این زیبایی، مراحل نگهداری از چوب نیز باید به دقت انجام شود. یکی از این اقدامات، نقاشی نمای چوبی ساختمان است که باید هر چند سال یکبار حتما انجام شود. زیرا در اثر عدم انجام نقاشی نمای بیرونی ساختمان رنگ چوب ها تغییر کرده و به تدریح پوست پوست می شوند و در نهایت از بین خواهند رفت.

مزایای استفاده از نقاشی نما ساختمان

رفع  مشکلات و ایرادات در نمای ساختمان دارای خاصیت انعطاف پذیری و کشسانی می باشند و از ترک خوردن دوباره نما البته در اثر اتفاقات جزئی جلوگیری می کند. رنگ نما ضد آب و قابل شستشو می باشد و در اثر آلودگی به راحتی تمیز خواهد شد.

در مقابل عوامل جوی مانند اشعه یو وی مقاومت دارند. جدیدترین رنگ نمای ساختمان کاملا سازگار با محیط زیست هستند و پایه آبی دارند و همچنین غیرقابل اشتعال نیز می باشند.

نقاشی نمای ساختمان تهران



:: موضوعات مرتبط: نقاشی نمای ساختمان , رنگ آمیزی نمای ساختمان , نقاشی نما ساختمان , رنگ آمیزی نمای سیمانی , رنگ آمیزی نمای سیمانی ساختمان , نقاشی نمای بیرونی ساختمان , قیمت نقاشی نمای بیرونی ساختمان , ,
:: برچسب‌ها: نقاشی نمای ساختمان،قیمت نقاشی نمای بیرونی ساختمان،نقاشی نمای ساختمان بدون داربست،نقاشی نمای ساختمان با راپل ,
:: بازدید از این مطلب : 177
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 8 تير 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گل نسیم

پیچ و رولپلاک نما با کیفیت عالی برای حفظ زیبایی و در کنار هم نگه داشتن سنگ های نمای ساختمان است. ایمن سازی نما با پیچ و رولپلاک نما روشی کاملا مقرون بصرفه است که در کوتاه ترین زمان توسط پرسنل کفساب پلاس با طناب یا راپل بدون نیاز به داربست در ارتفاعات انجام می شود.

پیچ و رولپلاک نمای ساختمان

هدف از انجام اینکار استحکام بخشی از نمای ساختمان با صرف هزینه تعمیرات کمتر می باشد. شامل کارهایی هست که به کمک آن از ریزش سنگ های شل شده و در حال افتادن جلوگیری می کند. و تمام این کارها به دلیل ایمن سازی و محکم کردن سنگ های نمای ساختمان انجام می گیرد. کلیه سنگ های نما به کمک پیچ و رولپلاک اسکوپ می شود.

اصولی که باید در پیچ و رولپلاک نما باید رعایت شود

پیچ کردن سنگ نما اصول خاصی دارد که شرکت باید آشنایی کاملی با این اصول و قواعد داشته باشد تا به بهترین نحو صورت بگیرید و مانع بروز مشکل شود. طبق استاندارد جهانی پیچ کردن سنگ باید در هر 4 سانت صورت گیرد. و در سنگ های که وضعیت آنها خوب نیست باید از دو یا چند پیچ استفاده کرد. تا مقاومت سازی در سنگ نما به درستی انجام شود.

وسایل لازم برای نصب پیچ و رولپلاک نما عبارتند از:

✔ استفاده از دریل جهت سوراخکاری در سنگ نما

✔ رولپلاک به اندازه تعداد پیچ

✔ به تعداد کافی پیچ های 5 سانتی

✔ دریل پیچ سفت کن که برای محکم کردن پیچ پشت سنگ نما

✔ بکارگیری چسب کاشی و سرامیک بر روی پیچ به عنوان بتونه

✔ استفاده از کلاه ایمنی برای امنیت جانی پرسنل

✔ استفاده از سطل برای نگهداری وسایل رولپلاک در حین کار

پیچ و رولپلاک نمای ساختمان بدون داربست

این یکی از روش های جدید و ایمن برای انجام کار در ارتفاع ساختمان ها می باشد. و در واقع یکی از بهترین روش های کم هزینه برای اجرای خدمات در ارتفاع و پیچ و رولپلاک نمای ساختمان است. در اجرای روش پیچ و رولپلاک نما با طناب(راپل) دیگر نیازی به داربست یا کلایمر نیست و تمام کارها با استفاده از طناب توسط افراد متخصص در ارتفاع انجام می شود.

 

پیچ و رولپلاک نما در تهران

تمام کارهای پیچ و رولپلاک نما در تهران با طناب های راپل در ساختمان های بلند و برج ها مورد استفاده قرار می گیرد. تمام این ساختمان های بلند در تهران در نمای خود از سنگ و چوب و یا مواد تزئینی دیگر استفاده می کنند.

که با توجه به بارندگی، آب به پشت سنگ نمای ساختمان نفوذ کرده و موجب خرابی ساختمان و ریزش سنگ و ... می شود برای جلوگیری از خرابی باید از پیچ و رولپلاک نما استفاده کرد. شرکت کفساب پلاس با تجربه ی کاری زیاد و نمونه کارهای فراوان این کار را به بهترین نحو و مناسب ترین قیمت انجام میدهد.

عوامل مهم که در قیمت پیچ و رولپلاک نما تاثیر می گذارد

سنگ نما ساختمان

قیمت پیچ و رولپلاک نما برای سنگ های گرانیت، مرمر،سنگ های رومی، سنگ های کریستال ،دهبید و بقیه سنگ ها متفاوت است.

ساختار سنگ نما

ساختار سنگ از نظر رگه و بافت در قیمت پیچ و رولپلاک نما تاثیر میگذارد. مثلا سنگ نما 10 ساله نسبت به سنگ نما 5 ساله کیفیت پایین تری دارد و باید پیچ های بیشتری مصرف کرد. و حتی در حین کار ممکن است سنگ قدیمی کامل تعویض شود.

محیط انجام کار و راپلکار

هزینه پیچ و رولپلاک نما یک ساختمان 5 طبقه با دو نفر نیروی راپلکار بیشتر از هزینه پیچ کردن سنگ نمای یک ساختمان 3 طبقه با یک نیروی راپلکار است.

فصول انجام کار

در سرمای زمستان انجام پیچ و رولپلاک نما کار سخت تر می شود و طبعا قیمت آن در فصل تابستان ، کمی ارزانتر خواهد شد.

نوع مواد و مصالح در نما

نوع مصالح ساختمانی به کار رفته در پشت سنگ مانند نوع سیمان، نوع ماسه، مقدار آب موجود در سیمان می تواند تعیین کننده عمر نگهداری سنگ روی نما را افزایش دهد. مثلا اگر ملات پشت سنگ از سیمان درجه 2 و 3 باشد. فرآیند سوراخ کردن سنگ با دقت بیشتری انجام می گیرد. و کار بیشتر طول می کشد و قیمت پیچ و رولپلاک نما بالاتر خواهد رفت.

ابعاد و اندازه سنگ نما

ابعاد سنگ در مقدار استفاده از پیچ رولپلاک نما، درپوش پشت پیچ و دریل کاری تاثیر مستقیم دارد. مثلا قیمت پیچ و رولپلاک نما برای سنگ 40*40 کمی ارزانتر از سنگ با ابعاد 60*60 است. سنگ 60*60 ممکن است 6 عدد پیچ و رولپلاک نیاز داشته باشد! سنگ 40*40 به طور کل ممکن است 4 عدد پیچ و رولپلاک نیاز داشته باشد.

سایز مناسب پیچ برای ثابت و مهار کردن سنگ نما

به منظور مهار سازی سنگ نمای شل و لق، پیچ های مورد استفاده دارای طول و ضخامت متفاوتی هستند. که اندازه آنها به ضخامت و ملات پشت سنگ بستگی دارد بفرض برای ضخامت سنگ 1.5 سانتی پیچ 6 سانتی و برای سنگهای به ضخامت 5/2 تا 3 سانتی پیچ 8 سانتی مناسب است.

همینطور با افزایش سایز پیچ برای سوراخ کاری سایز مته تغییر می کند. در کل سایز پیچ بایستی با ضخامت سنگ و ملات پشت سنگ برابر باشد. همچین طول رولپلاک بایستی به ضخامت ملات پشت سنگ باشد. از خصوصیات خوب پیچ ها مقاومت در برابر زنگ زدگی و مقاومت کششی است.

انواع رولپلاک موجود برای مهارسازی سنگ نما

رولپلاک توکار

پر کاربردترین رولپلاک برای پیچ کردن سنگ نما مربوط به رولپلاک توکار است که با ملات در اکثر ساختمان ها استفاده می شود ، پس از سوراخ شدن ملات پشت سنگ و قرارگیرِ رولپلاک توکار براحتی سنگ را میتواند با ملات پشت آن اسکوپ کرد. با توجه به تنوع بالای این رولپلاک ها، انتخاب اندازه آنها بسته به سایز پیچ تغییر می کند.

رولپلاک لبه دار روکار

کاربرد این رولپلاک بیشتر در نصب قطعات روی سطوح می باشد. لبه روی رولپلاک سبب می شود همه ی رولپلاک داخل سطح کار نرود ، و سر رولپلاک با گیر کردن روی لبه سطح کمک می کند تا با بستن پیچ بدون چرخش در داخل سطح، باز شده و بتواند قطعه را نگه دارد . این مدل از رولپلاک کمتر در نما استفاده می شود.

رولپلاک فشیر

این رولپلاک وظیفه دارد دارد بدون هیچ ملاتی قطعه را بر روی سطح نصب کند. این رولپلاک با جمع شدن در پشت سطح به خود سطح گیر میکند و به خوبی قطعه را مهار می کند.

رولپلاک پروانه ای

رولپلاک بعد از قرار گیری در داخل سطح به صورت شاخه ای باز می شود و لبه های آن به قسمت های مختلف گیر میکند این رولپلاک در مهار کردن سنگ نما کاربرد دارد.

پیچ و رولپلاک نمای ساختمان در کرج

شرکت کفساب پلاس بهترین خدمات در زمینه پیچ و رولپلاک نمای ساختمان در کرج و تهران فعالیت دارد. این خدمات شامل مجموعه فعالیت هایی است که طی آن سنگ های ساختمان کاملا محکم و ایمن می شوند تا بر سر عابران و رهگذران نریزند. ساکنان مناطق تهران و کرج نیز میتوانند از خدمات با کیفیت و مقرون به صرفه ما استفاده نمایند.

انواع پیچ و بهترین نوع آن در پیچ و رولپلاک نما

پیچ های استیل

از بهترین نوع پیچ هستند. در برابر رطوبت و خوردگی مقاومت بالایی دارند. پیچ های استیل قیمت بالاتری نسبت به پیچ های فولادی و گالوانیزه دارند. بخاطر گران بودن این پیچ ها فقط به درخواست کارفرما و قبول هزینه پیچ از آنها استفاده می شود.

پیچ های فولادی

بعد از پیچ های استیل بهترین نوع پیچ فولای است. از فولاد درجه یک و گالوانیزه ساخته شده است. دارای رزوه های مناسب می باشد. دارای گل پیچ مناسب برای راحتی در هنگام سفت کردن می باشد.

پیچ های گالوانیزه طلایی رنگ

از آهن ساخته شده است و روکش گولوانیزه دارد. قیمت پایین تری نسبت به پیچ های فولای دارد. بعد از گذشت 4 یا 5 سال زنگ می زنند. استفاده از این پیچ ها به هیچ وجه توصیه نمی شود.

برطرف کردن ریزش سنگ با پیچ و رولپلاک نما

ریزش سنگ به یک مسئله خیلی بزرگ در شهرها تیدیل شده است چون اگر سنگی از نمای ساختمان کنده شود و بریزد باید حتما تمام خسارت ناشی از آن را پرداخت کنید. اگر خدمات پیچ و رولپلاک نمای ساختمان را به یک شرکت معتبر و مطمئن بسپارید دیگر نگران ریزش سنگ نما نیستید و خیالتان راحت و آسوده می باشد.

پیچ و رولپلاک نمای ساختمان شرق تهران

 



:: موضوعات مرتبط: پیچ رولپلاک سنگ نما , پيچ كردن سنگ نماي ساختمان , پیچ و رولپلاک نما در تهران , پیچ و رولپلاک نما تهران , پیچ و رولپلاک سنگ نما در تهران , پیچ رولپلاک نما با طناب , پیچ رولپلاک نمای سنگی , پیچ و رولپلاک نمای ساختمان در کرج , پیچ و رولپلاک سنگ نما , قیمت پیچ و رولپلاک نمای ساختمان , پیچ و رولپلاک نمای ساختمان شرق تهران , پیچ و رولپلاک نمای ساختمان بدون داربست , پیچ رولپلاک سنگ‌ نما با راپل , رولپلاک نمای ساختمان , ,
:: برچسب‌ها: پیچ و رولپلاک نمای ساختمان شرق تهران،پیچ و رولپلاک نما،قیمت پیچ و رولپلاک نما ,
:: بازدید از این مطلب : 183
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 8 تير 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گل نسیم

شرکت کفساب پلاس با استفاده از بروزترین تجهیزات نماشویی با راپل بهمراه بیمه و قرارداد رسمی و با سابقه ای طولانی در امر نماشویی و تمامی خدمات کار در ارتفاع، آمادگی ارائه خدمات نماشویی و شستشوی نمای ساختمان با کیفیت تضمین شده را در مناطق مختلف تهران و شهرهای دیگر دارد.

شرکت نماشویی

شهر تهران به خاطر داشتن ساختمان های خیلی بلند همیشه نیاز به خدمات نماشویی دارند. و عدم رسیدن به نمای ساختمان باعث از بین بردن زیبایی ساختمان می شود. اگر نیاز به خدمات نماشویی در تهران دارید، کافیست با کارشناسان کفساب پلاس تماس بگیرید و خدمات را به صورت کاملا تضمینی دریافت نمایید.

شرکت ما، با بهره گیری از تیم‌ های عملیاتی حرفه‌ای قادر است بر روی ساختمان‌ ها با انواع، سبک‌ ها و اندازه‌ ها کار کند. برای نظافت نمای ساختمان، بازسازی روکش ها، سایبان ها، نما ها، سقف ها، پنجره ها و دیوار های شما در اسرع وقت در محل حاضریم.

موارد مهم در قیمت نماشویی

میزان کثیفی لایه روبی

هر چه مقدار کثیفی نمای ساختمان بیشتر باشد. مواد، انرژی و زمان بیشتری برای رفع آن کثیفی ها لازم است که همه این موارد روی قیمت نماشویی تاثیر می گذارد.

میزان مساحت نما

هر چه مساحت نما بیشتر باشد زمان زیادتری برای تمیز کردن آن باید صرف کرد. و همچنین مقدار موادی که برای تمیز کردن مصرف می شود افزایش می یابد.

نوع نمای ساختمان

هر کدام از نماها نیاز به مواد شوینده با قیمت های متفاوتی دارد. مثلا در نماشویی کامپوزیت باید از مواد آلفا پارانکو که خیلی گران است استفاده کرد. اما در نماشویی سنگ از مواد شوینده خیلی معمولی هم می توان نما را شستشو داد.

قیمت نماشویی در تهران

برای تعیین قیمت نماشویی در تهران به جهت شستشوی نمای ساختمان عوامل بسیاری وجود دارد. که در قیمت نماشویی ساختمان موثر می‌باشند برای مثال مانند متراژ نمای ساختمان موقعیت مکان جغرافیایی نحوه شست و شو و میزان آلودگی نمای ساختمان موثر می باشد.

دلایل استفاده از نماشویی ساختمان

باعث افزایش طول عمر ساختمان می شود. پاک کردن لک ها روی نمای ساختمان مانع نفوذ رنگ های آلاینده به سطوح داخلی می شود. باعث زیبایی و درخشندگی نما ساختمان

انواع نمای ساختمان

نماشویی نمای آجری

شستشوی نمای آجری باید هر دو سال یکبار صورت بگیرید. و اگر بخواهید در دراز مدت این کار را انجام دهید جرم به سطح آجر نفوذ می کند و دیگر با دستگاه واترجت و فشار آب از بین نخواهد رفت. نمای آجری به خاطر جذب سریع گرد و غبار دچار شورابه می شود. شما می توانید با درست کردن خمیر مخصوص و زدن آنها به لبه های بالای سنگ های نما از ورود آب به نما جلوگیری کنید. و یک راه دیگر رزین زدن روی آجر ها می باشد که با این کار چند سال خیالتان راحت می شود.

نماشویی نمای کامپوزیت

در صورت عدم شستشوی نمای کامپوزیت در مدت طولانی، رسوب و جرم بخاطر آلودگی و گرد و غبار و خط و خش ناشی از تگرگ بوجود می آیید که با شستشو با واترجت هم از بین نمی رود و دیگر قابل برگشت نیست و باید از رنگ آمیزی کامپوزیت استفاده کرد.

شستشوی نمای کامپوزیت به دو صورت انجام می شود. روش اول به وسیله ابر و تی می باشد که با نرمی نما را تمیز می کنند. روش دوم از واتر جت(فشار آب خیلی قوی)استفاده می کنند. که با آن سخت ترین لکه ها و کثیفی ها از بین می رود، حتما از مواد شوینده کمتری استفاده کنید.

نماشویی کامپوزیت با طناب

معمولا کامپوزیت ها نما هایی هستند که برای داربست زدن برروی آنها از حساسیت بالایی برخوردار هستند و ما با استفاده از طناب راپل اقدام به شستشوی نمای کامپوزیت می کنیم.

نماشویی نمای سیمانی

اگر نمای سیمانی داری جرم و کثیفی زیادی باشد باید حتما از واترجت استفاده کنید و تمام نماهای سیمانی را با استفاده از واترجت جرم زدایی کرد. اگر جرم های سنگینی را از سطح نما  بخواهیم جدا کنیم باید از واترجت سه فاز استفاده کرد که نیاز به برق سه فار دارد. چون دستگاه واترجت تک فاز برای از بین بردن جرم از سطح نما کافی نیست.

پوشش بعد از نماشویی سیمانی رزین کاری و نانوشویی است. همین کار باعث ایجاد عایق کاری روی نما می شود. دوده،سیاهی و آلودگی تا مدت 5 سال به سطح نفود نمی کند.

نماشویی سنگ

نماشویی سنگ باید هر 4 سال یکبار انجام شود چون تازگی و زیبای خاصی به نمای شما می دهد.  سنگ نما را نمی توان کامل با واتر جت تک فاز شستشو کرد چون تک فاز ضعیف تر است و باید از سه فاز استفاده کرد.

نماشویی شیشه

ما تجربه چندین ساله در نماشویی شیشه فروشگاه ها و شرکتها را ، چه به صورت مکرر و چه فقط یک بار داریم. نماشویی شیشه در شرکت ما به کمک راپل انجام می شود و کار نماشویی را از بالا به پایین انجام می دهد و بدون اینکه بخواهد هزینه اضافی پرداخت کند.

شیشه های ساختمان باید هر چند وقت یکبار تمیز شوند اگه مدت زیادی تمیز نشده باشند. باید به دو صورت انجام شود، در مرحله اول با واترجت برای از بین بردن گرد و غبار روی شیشه استفاده می شود.  و در مرحله دوم بصورت دستی مواد شوینده بهمراه ابر و تی مخصوص صورت میگیرد.

نماشویی نمای چوبی

نماشویی با نمای چوبی کار خیلی حساسی است و باید در یک روز آفتابی صورت گیرد. زیرا نمای چوبی باید سریع خشک شود چون چوب ها با ضخامت پروفیل کمتر در ساختمان استفاده می شود که باعث شود به پوسته ساختمان آسیب وارد شود و این در دراز مدت خودش را نشان می دهد.

شرکت کفساب پلاس برای جلوگیری ازین اتفاق پس از نماشویی ساختمان از مواد نگهدارنده روی نمای چوبی استفاده می کند از جمله این مواد رزین و روغن جلای مخصوص که باعث زیباتر شدن می شود و نمای شما تحت تاثیر شرایط جوی و محیطی آسیب نخواهد دید.

نماشویی نمای سرامیک

اولین کاری که باید انجام داد جارو کردن و پاک کردن گرد و غبار روی سرامیک است. سپس با استفاده از مواد شوینده مناسب و دستگاه های مختلف سرامیک را خیس می کنند تا تمام قسمت ها مرطوب شود. سپس یک گالن آب را با مواد شوینده ترکیب و با دستکش پلاستیکی و عینک ایمنی سرامیک ها را شستشو می دهند.

اما اگر از دستگاه واترجت استفاده شود باید همراه آن از فرچه های که آن را داخل محلول فرو می کننف استفاده کرد. سپس بر روی سرامیک می کشند تا جرم و کثیفی ها با مواد شوینده حل شود و از بین برود. بعد از اتمام مراحل، نمای سرامیک را با آب بصورت کامل می شویند.

نماشویی نمای کنیتکس

دستگاه واترجت برای نماشویی کنیتکس استفاده می شود اما استفاده از واترجت در نماشویی کنیتکس نیازمند تبحر و دقت بالای است.

فاصله نازل خروجی از نمای ساختمان

با توجه به کثیفی و آلودگی نما و مدت زمانی که از نصب کنیتکس بر روی نما گذاشته است فاصله ی نازل خروجی از نما باید بین 60 سانتیمتر تا 110 سانتیمتر باشد.

زاویه ی نازل خروجی با نمای ساختمان

انجام آب واترجت با زوایه مستقیم بر روی نمای کنیتکس باعث صدمه زدن به نمای ساختمان و جدا شدن کنیتکس از نما می شود و نماشویی اثر مخربی بر نمای ساختمان شما خواهد گذاشت.

در این مورد هم باید با در نظر گرفتن آلودگی سطح نما ومدت زمانی که از اجرای کنیتکس بر روی نما گذشته است، زاویه ی نازل خروجی و نمای ساختمان را تنظیم نمود. این زاویه معمولا بین 30 تا 70 درجه تغییر خواهد کرد .

نماشویی نمای رومی

نماشویی رومی معمولا به توجه به نوع سنگ و سیمانی که روی آن استفاده شده و همچنین سختی و زبری نما متفاوت است. هر چه زبری و سختی نما بیشتر باشد نماشویی آن سخت تر است، زیرا حجم آلودگی و جرم روی نما زیاد است.

در نماشویی رومی باید نما کاملا شستشو داده شود تا نما عاری از هر گونه کثیفی و جرم شود. خشک شدن نما استاندارد آن 2 یا 3 روز می باشد. چون اگر نما مرطوب باشد باعث شوره زدگی نما می شود. بعد از خشک شدن با قلمو یا پیسوله مخصوص اجرا کرد و بهترین ابزار نانو پیسوله مخصوص می باشد.

انواع روش های نماشویی

نماشویی ساختمان با واتر سندبلاست

نماشویی با واتر سندبلاست به کمک دستگاه های واترجت با دور بالای آب و سیلیس انجام می گیرید. که در این نوع شستن نما دانه های سیلیس که متناسب با نوع جرم و رسوبات سطوح انتخاب می شود. به کمک فشار آب توسط دستگاه واترجت بر روی سطح نما اعمال می شود. با کمک این دستگاه چربی ها، رسوبات آهکی، آثار زنگ زدگی،رنگ و یا هر گونه جرم سنگین از نما یا سطح مورد نظر پاک می شود.

نماشویی ساختمان با واترجت

دستگاهی است که برای تمیز کردن نمای ساختمان استفاده می شود. خروج آب به کمک یه دستگاه کوچک و با سرعت خیلی زیاد صورت می گیرد.به همین خاطر آبی که از دستگاه خارج می شود، با فشار بالایی به سطوح مورد نظر بر خورد می کند.

مزایای نماشویی ساختمان با واترجت

مناسب برای سطوحی که نمی توانند به صورت مکانیکی تمیز شوند عدم آسیب رساندن به نما سازگار با محیط زیست تمام آلودگی های محلول در آب را از بین می برد جمع و جور و متحرک بودن دستگاه صرفه جویی در مصرف آب و برق ( مقرون به صرفه )

نماشویی با راپل و بدون نیاز به داربست

در واقع نماشویی ساختمان، راهکار درست و به صرفه از نظر هزینه برای ایجاد ظاهری زیبا برای نمای ساختمان است که توسط متخصصان امر نماشویی، انجام می شود.

نماشویی و شستشوی نما نیازمند تخصص، مهارت، ابزار مخصوص، متریال شستشو و همچنین تیمی مجرب است که از ابتدا تا انتهای پروژه با دقت بالا، کار نماشویی را انجام دهد. روش های مختلفی جهت دسترسی به نمای ساختمان و نماشویی وجود دارد که در اغلب موارد از نوع دسترسی با طناب می باشد.



:: موضوعات مرتبط: نماشویی , نماشویی ساختمان در تهران , شستشوی نمای ساختمان با واترجت , نماشویی با راپل , قیمت شستشوی نمای ساختمان , نماشویی شیشه , شست و شوی نمای شیشه ای , نماشویی ساختمان در تهران , قیمت سندبلاست نمای ساختمان , ,
:: برچسب‌ها: نماشویی،قیمت نماشویی،نماشویی ساختمان،نماشویی با راپل،نماشویی با طناب،نماشویی ساختمان بدون داربست ,
:: بازدید از این مطلب : 185
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 8 تير 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گل نسیم

کفسابی،قیمت کفسابی،کفسابی در تهران،کفسابی ساختمان

کفسابی روی سطوح سنگی یا بتنی که دارای خراش های عمیق هستند انجام می شود که به دلیل عدم نگهداری یا فرسودگی زیاد بسیار کدر و بد رنگ شدند. همچنین می توان از آن برای اصلاح کف های ناهموار (بتنی یا سنگی) استفاده کرد.

کفسابی چیست؟

برای از بین بردن این خراش ها و لک های کدر روی سنگ ها  از ساینده های مناسب با ماشین کفسابی مخصوص مجهز به چرخ کف سابی الماس استفاده می کنیم، این کار باعث ساییده شدن کف و از بین بردن خراش های عمیق می شود تا کف بسیار صافی به آن بدهد. به عبارت دیگر یک لایه نازک از سنگ یا بتن برداشته می شود تا جایی که هیچ خط و خشی وجود ندارد

.ترجیحا، در کف سابی حتما برای محافظت از سطح سنگ قبل از کف سابی سطح مورد نظر را با بتانه آستر مالی میکنند تا به سطح براق ایده آل و پولیش برسند.مرکز کفساب پلاس یکی از بهترین و معتبر ترین شرکت های خدماتی کفسابی در تهران می باشد .

تفاوت بین کفسابی و سنگسابی

بیشتر مواقع افراد کف سابی و سنگ سابی رو بجای هم استفاده می کنند.وجه مشترکی که بین این دوتا وجود داره می توان برای انواع مصالح از جمله موزاییک،گرانیت،سرامیک،مرمر و سایر سنگ های مشابه بکار برد.

در واقع عملیات سنگسابی محدود به سنگ های گرانیت،مرمر و ... می شود و از سنگسابی برای سرامیک و موزاییک نمی توان استفاده کرد. و میتوان گفت که سنگسابی زیر مجموعه کف سابی است و جز خدمات آن به حساب می آید.

قیمت کفسابی

قیمت کف سابی به یه سری پارامترها بستگی دارد از قبیل میراژ محیط، نوع سنگ، دوری و نزدیکی محیط کف سابی و اینکه کف ساختمان قبلا ساب خورده یا نه،نوع کفسابی(ایتالیایی،رزین ساب،معمولی) و ... همه این موارد در قیمت کف سابی موثر می باشد.

قیمت کفسابی سرامیک از قیمت کفسابی سنگ پایین تر است، چون در هنگام کف سابی سرامیک از کفشویی سرامیک استفاده می شود. که هزینه دستمزد کفشویی از کف سابی کمتر است. برای اطلاع از قیمت دقیق کفسابی میتونید با کارشناسان فروش کفساب پلاس تماس بگیرید.

مزایای استفاده از کفسابی

افزایش طول عمر مفید سنگ ها زیبایی منحصر به فرد پولیش سنگ در کفسابی عدم نیازبه تعویض سنگ تمیز و درخشان شدن سنگ ها برطرف کردن آسیب‌ های ناشی از مواد شیمیایی قیمت مناسب استفاده از نیروهای متخصص و مجرب

افزایش طول عمر مفید سنگ ها

از مهم ترین موارد استفاده از کفسابی،افزایش طول عمر مفید سنگ ها می باشد و یکی از دلایل کم شدن طول عمر مفید سنگ ها بخاطر درزها و شکاف های که بین آنها به وجود می آیید، چون با گذر زمان نفوذ رطوبت و نم به داخل سنگ باعث آسیب بیشتر به سنگ می شود.

و با انجام عملیات کفسابی درزها و شکاف های بین سنگ ها کاملا پر می شود و باعث افزایش طول عمر آنها می گردد. و با گران شدن قیمت سنگ ها استفاده از کف سابی بسیار مقرون با صرفه و اقتصادی می باشد.

زیبایی منحصر به فرد

از مهم ترین دلایل استفاده از آن،زیبایی و شفاف شدن سنگ ها می باشد. در کف سابی یک لایه از روی سنگ برداشته می شود و سپس لایه رویی که ظاهری زشت و تیره دارد برداشته شده و لایه زیرین که در آن رگ های از سنگ را مشاهده می شود، ظاهر خواهد شد. حتما در نظر داشته باشید در هنگام فرآیند کفسابی از تجهیزات و ادوات مخصوص استفاده کرد تا بهترین کیفیت کار به وضوح مشخص شود.

پولیش سنگ در کفسابی

پولیش بخش نهایی فرآیند کفسابی است که به کف ساختمان درخشش می دهد که این فرآیند شامل صاف کردن کف تا زمانی است که براق و صیقلی شود.و پولیش سنگ موجب افزایش طول عمر سنگ ها می شود.

عدم نیاز به تعویض سنگ

اگه سال های زیادی است که از عمر سنگ کف ساختمان گذشته است و با تمیز کردن با مواد شوینده،سنگ تمیز و براق نمی شود در چنین مواردی استفاده از کفسابی خیلی مهم و ضروری می باشد.

چون کف سابی باعث می شود که یک لایه نازک از روی سنگ های قدیمی برداشته شود و در کل ظاهر سنگ کاملا شفاف و تمیز شود.

تمیز و درخشان شدن سنگ ها

تمیز کردن و درخشان شدن سنگ‌ها است.در مواقعی که چسب یا لکه یا مصالحی از جمله سیمان روی کف باشد.استفاده از کفسابی باعث از بین رفتن آنها می شود و سنگ را یکدست و صاف و تمیز خواهد کرد.با استفاده از کفسابی تمام آسیب دیدگی های سنگ از بین می روند و بخصوص اگر بر روی سنگ مواد اسیدی ریخته شده باشد. به آسانی ترمیم و بازسازی خواهد شد.

برطرف کردن آسیب‌ های ناشی از مواد شیمیایی

به کمک کف سابی می توان آسیب های ناشی از استفاده از مواد شیمیایی را برطرف کرد.این مواد شامل وایتکس که بعد از گذشت زمان باعث آسیب سطحی روی سنگ می شود. با استفاده از کف سابی می توان سطحی یکنواخت و یکدست داشت و دیگر اثری از مواد شیمیایی وجود نخواهد داشت.

قیمت مناسب کفسابی

قیمت کف سابی نسبت به دیگر فرآیندهای بازسای و ترمیم سنگ بسیار ارزان است. به همین دلیل بخاطر داشتن قیمت کاملا مناسب مورد استقبال بسیاری از افراد قرار می گیرد.

استفاده از نیروهای متخصص و مجرب

استفاده از نیروهای متحصص و آموزش دیده در انجام کفسابی باعث شده است تا مشتری از کیفیت انجام این فرآیند مطمئن شود و منجر به جلب اعتماد بیشتر مشتریان خواهد شد.

کفسابی ساختمان

کفسابی ساختمان می تواند در هر محیطی مانند محیط های کاری، اداری، مسکونی و … صورت گیرد. این موضوع در ترمیم کف ساختمان بسیار مورد توجه بوده است و افراد زیادی از آن برای زیبا سازی و مرمت خانه های خود استفاده می کنند.

در کل می توان گفت کفسابی ساختمان به این معناست که افراد لایه های مرده و زشت کف ساختمان خود را برداشته و با یک صیقل آن را زیبا نمایند.

مراحل انجام کفسابی

مرحله اول کفسابی

قبل از انجام کار باید سنگ کف ساختمان را از هر گونه گرد و خاک دور کرد تا کاملا تمیز شود. بعد از آن باید تمام جرم ها و کثیفی های روی سطح را لگه گیری و از بین ببریم.در این فرآیند لکه گیری دو نوع لکه وجود دارد.

بعضی از آنها با آب و مواد شوینده از بین می روند و بعضی دیگر از لکه ها فقط با استفاده از رنگ و جوهر،درزها،فرورفتگی ها،ضربه و ... فقط با کفسابی سطح بین خواهند رفت.

مرحله دوم کفسابی

در زمان کفسابی بهتر است از پولیش مایع استفاده کنید.پولیش را در داخل دستگاه پاشینگ بریزید و سپس روی سطح مورد نظر را کاملا پوشش دهید. در ضمن استفاده از دستگاه های پولیش کار را آسانتر می کند و نتیجه بهتری هم خواهد داشت.زمانی که از واکس سنگ استفاده می کنید در ابتدای کار مقدار مشخصی از آن را روی سطح مورد نظر بریزید و سطح را با یک تیکه پارچه کاملا پخش کنید و سعی کنید کل کف را به بخش های کوچک تر تقسیم بندی کنید و هر کدام از آنها را به طور کامل پولیش کنید.

مرحله سوم کفسابی

در این مرحله باید سطح سنگ کاملا خشک باشد. در صورتی که سطح کف را بصورت بخش بخش پولیش کرده باشید تا اخر فرآیند کف سابی بخش های اولیه آن خشک شده اند و الان لازم باشد تا شما بخش های انتهایی را کاملا خشک کنید.

اگر پولیش کامل خشک نشده باشد به خوبی در سطح زیرین شما نمی چسبد و درزهای مورد نظر پاک نمی شود. و همین کار باعث کم شدن کیفیت کار می شود. زیرا عملا خاصیت عایق بودن پولیش را از دست خواهد داد. و در ضمن بدون خشک کردن پولیش به مرحله بعدی نروید.باعث می شود پولیش بصورت مات و سنگ براق نشود.

مرحله چهارم کفسابی

انجام این مرحله بسیار مهم و لازم است در این بخش بعد خشک شدن باید با دستگاه های مخصوص شروع به پاک کردن مواد پولیش بر روی سطح کرد. در این مرحله به فرچه ها و لقمه های نرم و مخصوصی نیاز دارید که برای انواع دستگاه های کفسابی مورد استفاده قرار میگیرد.با استفاده از فرچه،پولیش اضافه از روی سطح برداشته می شود و سطح سنگ کاملا یکدست و صاف و صیقلی می شود.و در این مرحله نباید از آب استفاده کنید.حتما باید آن را بصورت خشک استفاده کنید تا نتیجه بهتری با کیفیت خوب به نظر برسد.

مرحله پنجم کفسابی

در مرحله آخر نوبت به پاک کردن ضایعات پولیش باقی مانده بر روی سنگ کف است. حتما توجه داشته باشید که از آب برای تمیزکاری استفاده نکنید بلکه از یک چیز خشک سطح را کاملا تمیز و خشک کنید و بعد از چند روز اقدام به شستشوی سطح مورد نظر نمایید.

کفسابی در تهران

شرکت کفساب پلاس با دستگاه سه فاز و یا تک فاز کار می کند و برای سنگ های معمولی مثله تراورتن و صلصالی و دهبید ، معمولا ۱۰ دست ساب می زند  البته بعضی سنگ ها مثله موزاییک ساب های کمتری می خورند و یا اگر سنگ شما سابقه کفساب خوردگی داشته باشد ساب کمتری می خورد البته بعضی سنگ ها مثله گرانیت تعداد ساب بالاتری لازم دارد.

خدمات کفسابی در کفساب پلاس

کفسابی پارکینگ

استفاده از کفسابی پارکینگ در ساختمان های مسکونی بیشتر است چون ماشین های لوکس ساکنین باید جای پارک مناسبی داشته باشند. زباله ها و شن های کف پارکینگ محل خوبی برای پارک اتومبیل های مدل بالا نیستند.

با توجه به اینکه پارکینگ از مشاعات ساختمان است اغلب توسط ساکنین تمیز نمی شود. کف سابی سنگ پارکینگ از مواردی است که هر چند سال یکبار باید انجام شود.

کفسابی اداره و سازمان ها

شرکت ها و سارمان ها محیط های پر رفت و آمدی هستند. محیط های پر رفت و آمد هم زودتر مستهلک می شوند. زیبایی و تمیزی محیط حس بهتری به مراجعین و کارکنان خواهد داد.

یکی از مواردی که می تواند جلوه بهتری به محیط بدهد خدمات کف سابی شرکت ها و سایر خدمات مانند نماشویی ساختمان هستند.حتما باید کف سابی در ساعاتی که اداره جات و سازمان ها تعطیل هستند انجام شوند.

کفسابی پارکت

در زمان نصب پارکت در ساختمان چون آنها نسبت به موزائیک و سنگ از حساسیت بیشتری برخودار است . ممکن است در اثر جابجایی وسایل و ضربه خوردن دچار خط و خش و زخم خوردگی و حتی مات و کدر شود. که شرکت ما بصورت کاملا حرفه ای و تضمینی پارکت های ساختمان شما را بدون خش خوردگی به شما تحویل می دهیم.

کفسابی سرامیک

بعد از بنایی گچ ،سیمان و دیگر مواد بنایی روی سطح سرامیک باقی می ماند و با شستن کامل از بین نمی رود که این مشکل را می توان با دستگاه کف سابی حل کرد و دیگر اثری از آنها باقی نماند. شرکت کفساب پلاس با داشتن مجهزترین دستگاه ها ، بهترین خدمات را برای شما انجام می دهد.

کفسابی موزاییک

کفسابی باعث تمیز شدن سطح و رفع تمامی ناهمواری های موزاییک می شود و ظاهری زیبا پیدا می کند.کف سابی ماتی و کدری موزاییک را رفع می کند.خط و خش از روی سنگ با دستگاه کف سابی از بین می رود.

کفسابی راه پله

روش کار کفسابی به این صورت است که، ابتدا سطح سنگ توسط لقمه سنگ های زبرتر ساییده می شود. با انجام این کار، لایه ی جدیدی بر روی سطح سنگ به وجود می آید. به همین دلیل، آلودگی ها و نقاط آسیب دیده سنگ در این مرحله از بین می روند.

در مرحله بعدی، سنگ، با لقمه سنگ های ظریف تر ساب زده می شود تا سطح آن صیقلی و براق گردد. کفسابی پله و راه پله ها موجب افزایش طول عمر آن ها می شود.

چرا که کفسابی موجب می شود تا آلودگی ها کمتر در سنگ نفوذ کنند. همچنین با انجام کفسابی، شست و شو و تمیز کردن پله ها نیز آسان تر می شود.

 



:: موضوعات مرتبط: کف سابی , کفسابی , قیمت کفسابی , قیمت کف سابی , کفسابی در تهران , کفسابی پارکینگ , قیمت کفسابی پارکینگ , کفسابی راه پله , قیمت کفسابی سرامیک , کف ساب سنگ , قیمت کفسابی سنگ , خدمات کفسابی سنگ , قیمت کفسابی بتن , قیمت کفسابی سرامیک , کفسابی موزاییک , قیمت کفسابی موزاییک , قیمت کفسابی سرامیک , ,
:: برچسب‌ها: کفسابی،قیمت کفسابی،کفسابی ساختمان،کفسابی راه پله،کف سابی،کفسابی در تهران ,
:: بازدید از این مطلب : 171
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 8 تير 1402 | نظرات ()