نوشته شده توسط : گل نسیم

نصب توری مرغی برای چه مکان های مناسب است?

معمولا خانه های دلنشین همیشه بالکن ها و حیاط های بزرگی دارند. بزرگی بالکن با این که مزایای زیادی دارد اما گاهی اوقات همین ویژگی باعث ایجاد دردسرهای زیادی برای ساکنان خانه های این چنینی می شود. یکی از مهم ترین مشکلاتی که افراد ساکن خانه های دارای حیاط خلوت و بالکن دار همیشه با آن مواجه هستند. ورود بعضی از حیوانات به این مکان ها می باشد.

در بیشتر مواقع پرندگان در بالکن ها و حیاط خلوت ها برای خود لانه می سازند. همین امر باعث می شود سروصدای این پرندگان و کثیفی که بر اثر فضولات آن ها در این مکان ها ایجاد می شود. اعتراض اهالی خانه را به همراه داشته باشد. وجود چنین مشکلاتی امروزه موجب محبوبیت بسیار زیاد توری مرغی شده است. چون زمانی که ما سقف حیاط خلوت و بالکن خود را به طور کامل به وسیله این توری ها حصار کنیم.

دیگر هیچ حیوانی توانایی ورود به این مکان ها را ندارد. اما اگر قصد انجام این کار را دارید بهتر است حتما با شرکت کفساب پلاس که در زمینه نصب توری مرغی مشورت کنید و در صورت نیاز انجام آن را به آن ها بسپارید. چون تنها افراد ماهر می توانند به خوبی بروی بالکن و حیاط خلوت شما توری مرغی نصب کنند.

نحوه نصب توری مرغی بالکن

بالکن ها محلی بسیار دلچسب برای فصل تابستان می باشند. بسیاری از افراد در فصول گرم سال در بالکن ها میخوابند. اما معمولا وجود حشرات ریز و درشت نمیگذارند افراد خواب راحتی را در بالکن تجربه کنند.

همچنین اگر توری مرغی بر روی بالکن ها نصب نشود انواع مختلفی از حیوانات مانند گربه ها و پرندگان در آنجا لانه می کنند و آرامش افراد خانه را برهم میزنند. همین امر موجب شده است افراد زیادی انواع توری مرغی را بر روی بالکن های خود نصب کنند‌.

معمولا برای جلوگیری از ورود حشرات از توری های مرغی بسیار ریز استفاده می کنند. نحوه نصب توری مرغی بالکن به گونهای است که بعد از تمام شدن ساخت و ساز آنها بر روی دیوارهای بالکن پرچ میکنند. هنگام نصب ابتدا تمام توری را بر روی سطح بالکن پهن می کند. سپس آن را به وسیله پیچ و رولپلاک بروی دیوارها پرچ می کنند.برای اطلاع از قیمت نصب توری مرغی میتوانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

نصب توری مرغی در چه مکان هایی استفاده می شود؟

توری مرغی همانگونه که در بالا نیز اشاره کردیم کاربرد های بسیار زیادی دارد. ما در اینجا بعضی از مهم ترین کاربرد های آن را برای شما بیان کرده ایم.

نصب توری مرغی برای حیاط خلوت

همانگونه که در بالا اشاره کردبم. همه افرادی که حیاط خلوت دارند همیشه از ورود گربه و پرندگان به این مکان ها اعتراض دارند. زیرا در بیشتر مواقع ورود این حیوانات به حیاط خلوت دردسر آفرین می شود.

امروزه برای جلوگیری از ورود این حیوانات به حیاط خلوت از نصب توری مرغی استفاده می شود. چون اگر از هر روش دیگر برای پوشاندن سقف حیاط خلوت استفاده کرد. باید هزینه بسیار زیادی پرداخت کرد.

اما با استفاده از این توری ها می توان با کمترین هزینه این کار را انجام داد. طریقه نصب آسان این توری ها باعث شده  است از آن ها برای سقف پاسیو ها و گلخانه ها استفاده زیادی بشود. اگر منزل شما نیز حیاط خلوت دارد و قصد دارید با هزینه کمی سقف آن را بپوشانید استفاده از توری مرغی بهترین انتخاب می باشد. توری های مرغی با این که دارای ساختار ظریفی هستند اما می توانند وزن زیاد و ضربه های محکمی را تحمل کنند.

استفاده از توری مرغی در سقف ساختمان ها

نصب توری مرغی تنها مختص بالکن ها و حیاط های خلوت نیستند و کاربرد زیادی در سقف ساختمان ها نیز دارند. چون هنگام ساخت انواع ساختمان ها برای عایق کردن آن ها در برابر حرارت و صدا از پشم شیشه استفاده می شود.

تنها راهی که می توان با استفاده از آن پشم شیشه را بر روی سقف و دیوار های ساختمان ثابت کرد فیکس کردن آن ها به وسیله توری مرغی می باشد. با توجه به متراژ مکانی که عایق می شود از توری های مرغی گالوانیزه مختلفی استفاده می شود. اما می توان گفت مهم ترین علت استفاده از این نوع توری مقاومت بالای آن ها می باشد. چون این توری ها به راحتی پوسیده نمی شوند به همین خاطر بهترین انتخاب برای سقف مکان های مرطوب می باشند.

استفاده از توری مرغی در گچکاری

توری مرغی کاربرد بسیار زیادی در ساختمان سازی دارند. به احتمال زیاد برای بسیاری از شما استفاده از نصب توری مرغی در گچکاری عجیب باشد. اما بهتر است بدانید همه گچکاران ماهر میدانند که تنها زمانی گچ ترک بر نمیدارد که هنگام گچ کاری از توری مرغی استفاده شود.

همچنین بهتر است بدانید در بسیاری از مواقع هنگام گچ کردن ستون های خانه گچکاران با مشکل مواجه می شوند چون گچ به طور مستقیم به ستون ها نمی چسبد. برای این که بتوان مکان های مختلفی از یک خانه را گچ کرد باید ابتدا از توری مرغی استفاده کرد زیرا گچ به بهترین صورت به این توری ها می چسبد و اگر این توری ها به ستون ها وصل شوند به راحتی گچ می شوند.

استفاده از توری مرغی در نمای ساختمان

توری های مرغی که در بازار موجود می باشند از جنس پلاستیک و فلز هستند. توری مرغی پلاستیکی مقاومت کمی دارند و برای نمای ساختمان مناسب نمی باشند. به همین خاطر توری که برای نمای ساختمان مورد استفاده قرار میگیرد باید حتما از جنس فلز باشد.

چون تنها توری های فلزی می توانند در برابر تغییرات حرارتی و برودتی مقاومت کنند. استفاده از توری های مرغی باعث می شود چسبندگی سنگ به نمای ساختمان افزایش یابد. به همین خاطر استفاده از توری مرغی باعث می شود در آینده احتمال ریزش سنگ نما کاهش یابد. معمولا تعداد ساختمان های قدیمی که دچار ریزش نما می شوند از ساختمان های جدید بسیار بیشتر است. این امر به خاطر عدم استفاده از توری مرغی هنگام سنگ کردن نما می باشد.

زیر سازی کاشی با استفاده از توری مرغی

علاوه بر گچ کاری می توان رد توری های مرغی را در کاشی کاری نیز مشاهده کرد. چون تنها زمانی می توان یک مکان را کاشی کاری کرد که دارای سطح هموار و یکسانی باشد. در بیشتر مواقع برای یکسان سازی ملات زیر کاشی از نصب توری مرغی استفاده می شود.

همچنین بهتر است بدانید توری های مرغی نه تنها باعث یکنواختی ملات بلکه باعث استحکام بسیار زیاد آن نیز می شوند. همین امر موجب می شود استفاده از توری مرغی در کاشی کاری باعث شود طول عمر و ماندگاری کاشی ها افزایش یابد.

نحوه نصب توری مرغی بر روی پاسیو

نصب توری مرغی بر روی پاسیو به هیچ وجه کار آسانی نیست. و تنها افراد بسیار ماهر در این زمینه می توانند این کار را انجام دهند. ما به طور خلاصه مراحل انجام این کار را برای شما شرح داده ایم.

  • اندازه گیری پاسیو: اولین کاری که هنگام نصب توری مرغی بر روی پاسیو باید انجام دهید اندازه گیری دقیق پاسیو می باشد. چون تنها در این صورت می توانید به اندازه دقیق برای آن توری خریداری کنید.
  • بافتن توری ها به وسیله سیم مفتولی: بعد از خریداری توری باید با توجه به شکل پاسیو توری ها را به وسیله سیم های مفتولی به هم ببافید. این کار را باید به گونه ای انجام دهید که هیچ گونه شکافی بین دو توری باقی نماند.
  • بعد از انجام مراحل بالا شما باید از یک شخص راپل کار کمک بخواهید تا توری را به طور کامل به وسیله پیچ به دیواره های پاسیو بچسباند.


:: بازدید از این مطلب : 92
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 شهريور 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گل نسیم

نماشویی شیشه ساختمان،شستشوی نمای ساختمان با واترجت

تمیزی می تواند تاثیر زیادی در زیبا دیده شدن هر چیزی داشته باشد. از آنجایی که اولین قسمت هر ساختمانی که در دید افراد قرار میگیرد. نما می باشد تمیزی آن از اهمیت بالایی برخوردار است.

نماشویی شیشه ساختمان

بسیاری از افراد هنگامی که یک ساختمان را می سازند. تا سالیان زیادی اقدام به تمیز کردن نمای آن نمی کنند . همین امر موجب می شود نمای ساختمان ها جلوه ای بسیار زشت پیدا کند. نماشویی نقش بسیار زیادی در نوسازی نمای ساختمان ها دارد.

به همین خاطر صاحبان ساختمان های مسکونی قدیمی اقدام به نماشویی می کنند. نماشویی ساختمان در تهران معمولا در تهران و دیگر شهر های بزرگ که آلودگی هوای آن ها زیاد است طرفداران زیادی دارد. چون آلودگی هوا باعث کدر شدن انواع نما می شود. زمانی که نمای یک ساختمان شستشو داده می شود تمام آثار باران های اسیدی نیز از روی آن پاک می شود.

یکی از اصلی ترین علت های فرسایش انواع نما رسوخ باران های اسیدی بر روی آن ها می باشد. به همین خاطر نماهایی که شستشو داده می شوند طول عمر بیشتری دارند.و خدمات نماشویی توسط شرکت کفساب پلاس با واترجت و توسط راپل کار انجام می شود.

شستشوی شیشه ساختمان

پاک کردن و تمیز کردن شیشه های هر خانه ای یک کار ضروری محسوب می شود. چون کدری شیشه ها باعث می شود ما نتوانیم به خوبی محیط بیرون را تماشا کنیم. در خانه های ویلایی یک طبقه می توان به راحتی دو طرف شیشه ها را پاک کرد و آن ها را شستشو داد.

اما در خانه های آپارتمانی این یک کار بسیار دشوار می باشد. زیرا دسترسی به شیشه های بیرونی ساختمان برای افراد عادی غیر ممکن است. امروزه شرکت های زیادی به وجود آمده اند که کار شستشوی شیشه ساختمان را انجام میدهند .

شرکت کفساب پلاس افراد بسیار ماهری را دارد که می توانند شیشه های هر ساختمانی با هر ارتفاعی شستشو دهند و تمیز کنند . امروزه آپارتمان ها و خانه های ویلایی چند طبقه هر چند وقت یک بار شستشوی شیشه های ساختمان خود را به این شرکت ها می سپارند تا کارکنان آن ها با استفاده از راپل آن ها را شستشو دهند.

انواع نمای شیشه ای و نحوه نماشویی نمای شیشه

همه افراد به دنبال این هستند که خانه ای زیبا تر داشته باشند . به همین خاطر امروزه مصالح ساختمانی زیادی به وجود آمده اند. اما در میان تمام مصالح ساختمانی که برای نما به کاربرده می شوند. می توان گفت شیشه بهترین و زیباترین می باشد.

همین امر موجب شده است ساختمان هایی با نمای شیشه ای بسیار در سطح شهر دیده شوند. شیشه هایی که برای نمای ساختمان مورد استفاده قرار می گیرند به هیچ وجه با پیچ و مهره به هم وصل نمی شوند و تنها با اتصالات کلپسی به هم وصل می شوند. نماهای شیشه مدل های زیادی دارند که ما در اینجا بعضی از آن ها را به شما معرفی کرده ایم.

نمای شیشه ای اسپایدر

نمای شیشه ای اسپایدر یک نمای کاملا مدرن محسوب می شود. چون جنس این شیشه به گونه ای است که از دو لایه شیشه سکوریت و طلق ساخته شده است. همین امر موجب شده است این نوع از نما بالاترین امنیت را داشته باشد. بسیاری از افراد تصور می کنند نماهای شیشه ای اسپایدر چون استحکام بالایی دارند. دارای ضخامت زیادی نیز می باشند. اما بهتر است بدانید کل ضخامت این نوع از شیشه ۵۲/۱ میلیمتر می باشد. و جز نماهای نازک به حساب می آید.

نمای شیشه ای کرتین وال

همانگونه که در بالا نیز اشاره کردیم نماهای شیشه ای بسیار زیبا می باشند. اما در بین تمام نماهای شیشه ای نمای کرتین وال زیبا ترین هستند. این نوع از نما مجموعه ای از پروفیل های آلومینیومی و شیشه های دوجداره می باشند. ضخامت شیشه هایی که برای نمای کرتین وال به کاربرده می شوند ۲۸تا ۴۰میلیمتر است. این نوع از نما دارای مزایای زیادی است اما مهمترین مزیت آن محاسبه فشار باد برروی ساختمان است.

محاسبه فشار باد وارد شده به ساختمان به وسیله نرم افزار های تخصصی و بسیار پیشرفته انجام می شود. همین امر موجب شده است ایمنی ساختمان هایی با نمای شیشه ای کرتین وال در برابر بلایای طبیعی بسیار بالا باشد. وجود آلومینیوم در نمای کرتین وال باعث زیبایی و امنیت بسیار زیاد آن شده است و این ساختمان ها را در برابر زلزله و نشت های احتمالی ایمن کرده است.

نمای شیشه ای دو پوسته

نماهای شیشه ای دو پوسته به گونه ای ساخته شده اند. که بین شیشه ی اصلی آن و پوسته دوم یک فاصله بسیار کم وجود دارد. همین فاصله باعث شده است نماشویی آن ها بسیار آسان باشد. نما های دوپوسته در برابر آلودگی های صوتی و حرارتی بسیار مقاوم می باشند و ساختمان هایی که از این نوع نما استفاده می کنند آرامش بسیار زیادی دارند.

شستشوی نمای ساختمان با واترجت

گاهی اوقات اگر مدت زمان زیادی از ساخت یک ساختمان بگذرد نمای آن آلودگی زیادی به خود جذب می کند و به راحتی تمیز نمی شود. این گونه از نما ها با استفاده از نماشویی ساده پاک نمی شوند. به همین خاطر برای شستشوی آن ها از واتر جت استفاده می کنند. چون این دستگاه می تواند با فشار بسیار زیاد نما را تمیزکند و هر سطح از آلودگی را از روی نما پاک کند. همچنین زمانی که یک نما با استفاده از واترجت شستشو داده می شود ماندگاری تمیزی آن بیشتر خواهد بود.

نحوه نماشویی نمای شیشه ای

نماشویی نمای شیشه ای با سایر انواع نماشویی کمی متفاوت می باشد به همین خاطر اگر قصد نماشویی نمای شیشه ای را دارید ادامه این مطلب را مطالعه کنید.

  • برای شستشوی این نوع از نما از مواد شوینده متفاوتی استفاده می شود که می توانند به پوست شما آسیب برسانند. به همین خاطر همیشه توصیه می شود حتما هنگام نماشویی از دستکش استفاده کنید.
  • برای نماشویی این نوع از نما ابتدا باید حتما نما را به خوبی گرد گیری کنید. تا بعد از شستشو نما کثیف به چشم نیاید.
  • بعد ازگرد گیری نما را با استفاده از دستگاه های پیشرفته شستشو دهید.
  • شما باید بعد از شستشوی نما بلافاصله با استفاده از دستمال های نانو نمای شیشه ای را به خوبی از هرگونه رطوبت پاک کنید. زیرا اگر این کار را انجام ندهید لک آب و مواد شوینده بر روی نما می ماند و تمام زحمات شما هدر خواهد رفت.
  • همچنین بهتر است بدانید به هیچ نباید هنگام تابش مستقیم خورشید مانند ظهر که هوا گرم است اقدام به شستشوی نمای شیشه ای بکنید. زیرا در این زمان نما خیلی سریع خشک می شود و رد آب برروی آن باقی می ماند.
  • اگر خودتان قصد اقدام به شستشوی نمای شیشه ای ساختمان را دارید. بهتر است بعد از شستشو تمام شیشه های نما را با استفاده از مواد نانو پوشش دهید تا طول عمر نما افزایش داده شود.
  • هنگام خرید مواد شوینده برای شستشوی نمای شیشه ای باید حتما مواد شوینده ای که برای نمای بیرونی انتخاب می کنید قوی تر باشد. زیرا میزان آلودگی سطح بیرونی بیشتر است و سخت تر تمیز می شود.

شستشوی نما با راپل

شستشوی نما با راپل جدیدترین و پرطرفدار ترین روش برای نماشویی می باشد. زیرا این روش باعث می شود فردی که کار نماشویی را انجام می هد به تمام نقاط نما دسترسی داشته باشد وبه بهترین نحو ممکن نما را شستشو دهد. همچنین شستشوی نما با راپل امنیت بسیار بالایی دارد و همین امر موجب اطمینان خاطر کارفرمایان می شود.



:: بازدید از این مطلب : 127
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 شهريور 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گل نسیم

در گذشته از مصالح ساختمانی زیادی برای ساختن ساختمان ها استفاده نمی شد. اما امروزه برای زیبایی ساختمان ها از مصالح زیادی استفاده می شود. که یکی از پرمصرف‌ترین آنها سنگ ها و سرامیک ها می باشند.

مزایای استفاده از کفسابی سرامیک

 

اما یکی از عیوب کف های سرامیکی و سنگی این است. که بعد از مدتی به خاطر رفت و آمد افراد بر روی آن ها کدر می شوند. همین کدری باعث کثیف دیده شدن کف ساختمان می شود. بسیاری از افراد تصور می کنند. این کدری را می توان با استفاده از مواد شوینده برطرف کرد. اما بهتر است بدانید تنها راهی که می تواند این کدری را از بین برد کفسابی سنگ می باشد. زیرا در بسیاری از مواقع کدری به خاطر خراش های ایجاد شده بر روی سرامیک ها می باشد و تنها زمانی برطرف می شود که یک لایه نازک از روی سرامیک ها برداشته شود.

خدمات کفسابی سنگ

خدمات کفسابی سنگ توسط شرکت های بسیار زیادی ارائه می شوند. این خدمات شامل موارد متنوعی هستند. هر شرکت کفسابی باید بتواند به مشتریان خود خدماتی مانند: کفسابی پارکینگ، کفسابی راه پله، کفسابی سطوح بتنی و کفسابی سرامیک را ارائه دهد‌. زیرا متقاضیان این گونه از کفسابی ها به شدت زیاد می باشند و هر شرکتی که نتواند آن ها را ارائه دهد بخش اعظمی از مشتریان خود را از دست میدهد.

کفسابی سرامیک

کفسابی سرامیک با دیگر انواع کفسابی کاملا متفاوت است. چون جنس سرامیک نسبت به سنگ دارای مقاومت کمتری است. و اگر کوچکترین فشاری به آن وارد شود خیلی سریع می شکند. به همین خاطر کف سابی سرامیک لایه برداری نیست و تقریبا فقط یک شستشوی حرفه ای می باشد. که می تواند به طور ویژه‌ای باعث درخشش سرامیک ها شود. کفسابی سرامیک زمانی ضروری است که چسب و یا مصالح ساختمانی به سرامیک ها چسبیده شده باشد. و با شستشوی معمولی از بین نرود. کفسابی سرامیک با استفاده از یک دستگاه حرفه ای کفسابی مخصوص انجام می شود. به همین  خاطر هیچگونه آسیبی به سرامیک وارد نمی شود.

مزایای استفاده از کفسابی سرامیک

کفسابی سرامیک دارای مزایای زیادی است. همین امر موجب شده است افراد با آگاهی از این مزایا بیشتر از قبل اقدام به انجام این کار بکنند. اگر کف ساختمان شما نیز سرامیک می باشد و قصد کفسابی آن را دارید بهتر است با این مزایا آشنا شوید.

براق شدن سرامیک ها

اولین مزیت کفسابی سرامیک براق شدن سطوح سرامیکی می باشد. براق شدن سرامیک های کف یک ساختمان می تواند به طور ویژه ای باعث زیبایی ساختمان ها شود. به همین خاطر همین مزیت توانسته است. تا کنون افراد زیادی را ترغیب به انجام این کار بکند. بسیاری از افراد تصور می‌کنند که با استفاده از شوینده های قوی نیز می توان سرامیک ها را براق کرد. اما بهتر است بدانید هیچ نوع شوینده ای نمی تواند سرامیک هایی که براثر گذر زمان کدر شدن اند را درخشان کند. همچنین استفاده از مواد شوینده بسیار قوی می تواند باعث آسیب رسیدن به لعاب سرامیک ها شود. به همین خاطر می توان گفت تنها راه درخشان کردن سرامیک ها که هیچ گونه آسیبی به آن ها نمی رساند کفسابی سرامیک می باشد.

افزایش طول عمر مفید سرامیک ها

یکی از مهم ترین علت های خرابی سرامیک ها نفوط آب از طریق درز سرامیک ها به لایه زیرین و پوسیدگی آن ها می باشد. زمانی که شما اقدام به کفسابی سرامیک ساختمان خود می کنید. اگر کوچک ترین درز و راه نفوذ آبی بر روی سرامیک ها وجود داشته باشد قبل از اقدام به کفسابی توسط متخصصین این حوزه به طور کامل گرفته می شود و راه نفوذ آب به لایه زیرین سرامیک ها به طور کامل مسدود می شود. همین امر موجب افزایش طول عمر سرامیک ها بعد از کفسابی آن ها می شود.

هم سطح شدن سرامیک ها

سرامیک های کف یک ساختمان ممکن است به خاطر ناوارد بودن بنا و سرامیک کار دارای سطح یکسانی نباشند. همین امر موجب می شود که کف سرامیکی ساختمان  ما زیبا دیدن نشود. بسیاری از افراد زمانی که با این مشکل روبه رو می شوند تصور می کنند تنها راه حل این مشکل خراب کردن کف سرامیکی و از نو سرامیک کردن کف ساختمان می باشد. اما بهتر است بدانید کفسابی سرامیک می تواند به خوبی هر سطح ناهمواری را هموار کند و به آن زیبایی ببخشد.

ترمیم آسیب دیدگی سرامیک

بسیاری از خانم های خانه دار از مواد شوینده برای تمیز کردن سرامیک های خانه خود استفاده می کنند. اما بهتر است بدانید استفاده از مواد شوینده می تواند تا حد زیادی باعث آسیب به سرامیک ها شود. درگذشته زمانی که سرامیک های کف ساختمانی بر اثر مواد شوینده دچار آسیب دیده گی می شدند تنها راه حل برطرف کردن این مشکل تعویض سرامیک ها بود. اما امروزه با استفاده کفسابی سرامیک می توان این مشکل را به طور کامل برطرف کرد.

قیمت کفسابی سرامیک

هنگامی که افراد می خواهند کفسابی سرامیک انجام دهند. دو مورد برای آن ها از اهمیت بالایی برخوردار است. که شامل کیفیت و قیمت می شوند. قیمت کفسابی سرامیک به هیچ وجه زیاد نمی باشد و جز کفسابی های ارزان قیمت محسوب می شود. تعیین قیمت کفسابی سرامیک به عوامل مختلفی بستگی دارد که ما در اینجا چند مورد از آن ها را برای شما توضیح داده ایم.

مساحت کف ساختمان

معمولا برای تعیین هزینه کفسابی یک محل هزینه کفسابی آن را بر اساس متر مربع در نظر میگیرند. هر چقدر مساحت محل مورد نظر شما بیشتر باشد هزینه را به صرفه تر در نظر میگیرند که شما مجبور به پرداخت هزینه زیادی برای کفسابی سرامیک ساختمان خود نشوید.

نوع سرامیک

سرامیک هایی که برای کف ساختمان ها استفاده می شوند دارای انواع مختلفی هستند که هر کدام مقاومت خاصی دارند. قیمت کفسابی سرامیک نیز بستگی به نوع آن دارد هرچقدر سرامیک کف خانه شما دارای جنسی با مقاومت کمتر باشد باید برای کفسابی آن دقت و وقت بیشتری گذاشته شود به همین خاطر شما باید هزینه بیشتری را پرداخت کنید.

دوری و نزدیکی ساختمان شما

اگر ساختمان شما در مرکز شهر باشد تقریبا هر شرکت کفسابی به آن دسترسی دارد. به همین خاطر نیاز نیست افرادی که می خواند این کار را انجام دهند مصلحت زیادی برای رسیدن به ساختمان شما طی کنند.‌ اما اگر ساختمان شما در خارج از شهر باشد کارکنان شرکت انتخابی شما باید مساحت زیادی را طی کنند و گاهی حتی مجبورند برای رسیدن به ساختمان های دوردست یک نیم روز وقت بگذارند که در این صورت حتما قیمت کفسابی ساختمان های خارج از شهر بیشتر خواهد شد.

انواع روش های کفسابی سرامیک

روش های کفسابی سرامیک به طور کلی به سه دسته تقسیم می شوند که ما در اینجا درمورد هر کدام توضیح مختصری داده ایم.

کفسابی با فرچه سیمی

فرچه های سیمی هنگام کفسابی باعث برداشته شدن یک لایه از سنگ و سرامیک می شوند. به همین خاطر امروزه دیگر این روش برای کفسابی سرامیک به هیچ وجه مورد استفاده قرار نمی گیرد. چون فرچه باعث برداشته شدن لعاب سرامیک ها می شود.

کفسابی با استفاده از دستگاه

این روش مناسب ترین و بهترین روش برای کفسابی سرامیک می باشد و همه شرکت های معتبر کفسابی برای کفسابی سرامیک از آن استفاده می کنند.

کفسابی با رزین

رزین شامل موادی می شود که برای پرکردن درز ها از آن استفاده می شود معمولا بعد از استفاده از این مواد اقدام به کفسابی سرامیک می کنند ویکی از روش های پرطرفدار کفسابی سرامیک به حساب می رود.  

قیمت کف ساب



:: بازدید از این مطلب : 117
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 شهريور 1402 | نظرات ()